میزان صدرنشین لیگ برتر جودو شد

۱۳م اسفند ،

به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش، هفته سوم این مسابقات با انجام ۹ دیدار امروز (سه شنبه) در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد که در مهمترین دیدارها موسسه مالی اعتباری میزان با شکست پاس خراسان رضوی و دانشگاه آزاد به صدر جدول صعود و راه خود را برای کسب عنوان قهرمانی هموار کرد.

این تیم ابتدا در یک جدال نزدیک ۴ بر ۳ از سد پاس خراسان رضوی گذشت. وحدانی، خورنگ، مولایی و حامد ملک محمدی چهار جودوکار پیروز میزان بودند و برای پاس هم حسنقه، محجوب و محمد جمالی صاحب پیروزی شدند.

میزانی‌ها در دومین دیدار ۵ بر ۲ نفت مسجد سلیمان را شکست دادند و سپس با همین نتیجه برابر دانشگاه آزاد به پیروزی دست یافتند. وحدانی، هاکوپ آراکلیان، مولایی، محمد نیا و حامد ملک محمدی جودوکاران پیروز میزان در جدال با دانشگاه آزاد بودند. بهرام عزیزپور و محسن زکریا هم برای دانشگاه آزاد صاحب پیروزی شدند.

دانشگاه آزاد قبل از این شکست، ابتدا ۴ بر ۳ نفت مسجد سلیمان و سپس ۶ بر صفر شهدای خوزستان را شکست داده بود. پاس ثامن الحجج خراسان رضوی هم با نتایج مشابه ۶ بر یک شهدای خوزستان و شهروند چالوس را از پیش رو برداشت.

دو شکست ابراهیم قجر اردونشین تیم جوانان، شکست امیرحسین خادمیان از نفت مسجد سلیمان مقابل سعیدی شهروند چالوس، برتری ملی پوشانی چون محجوب، جمالی و مولایی از بارزترین نکات بازیهای این هفته بود.

رستگار و میراسماعیلی رئیس و نایب رئیس فدراسیون، آخوندزاده، عباس نژاد ، کاظمی و ابدی نقش اعضای کادر فنی تیم های ملی رده های سنی مختلف رقابتهای هفته سوم لیگ برتر را از نزدیک تماشا کردند.

در جدول رده بندی موسسه مالی اعتباری میزان با ۲۱ امتیاز در صدر قرار دارد. پاس خراسان رضوی با ۱۸ امتیاز و تفاضل ۲۳ دوم است و دانشگاه آزاد هم با همین تعداد امتیاز و تفاصل ۱۷ سوم است.

نتایج کامل دیدارهای هفته سوم لیگ دسته برتر:

دور ششم:

* شهدای خوزستان یک– شهروند چالوس ۶

* نفت مسجد سلیمان ۳ – دانشگاه آزاد اسلامی ۴

* مؤسسه مالی اعتباری میزان۴ – پاس ثامن الحجج خراسان رضوی ۳

دور هفتم:

* شهدای خوزستان صفر – دانشگاه آزاد اسلامی ۶

* شهروند چالوس یک– پاس ثامن الحجج خراسان رضوی۶

* نفت مسجد سلیمان ۲ – مؤسسه مالی اعتباری میزان ۵

دور هشتم:

* شهدای خوزستان یک – پاس ثامن الحجج خراسان رضوی ۶

* دانشگاه آزاد اسلامی۲ – مؤسسه مالی اعتباری میزان ۵

* شهروند چالوس ۳ – نفت مسجد سلیمان ۴


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.