میزبانی گهر منوط به اجازه شورای تامین

مدیرعامل باشگاه گهر دورود در گفت‌وگو با ایسنا درباره انصراف حسین هدایتی از سرمایه‌گذاری در این باشگاه و استعفای پرویز مظلومی از هدایت این تیم گفت: این افراد برای حضورشان در تیم شرط گذاشته‌اند و آن شرط این است که تیم در لرستان بازی کند. آیا این شرط منطقی نیست؟

وی ادامه داد: متاسفانه آقای قائد رحمت، نماینده دورود در مجلس شورای اسلامی و چند نفر دیگر می‌گویند که اجازه نمی‌دهند تیم در خرم‌آباد بازی کند و این در حالی است که ما قرار است فقط یک یا دو بازی آنجا باشیم و پس از آن در ورزشگاه دورود به میدان می‌رویم. با این شرایط اگر در بازی‌های ما خون از بینی کسی بیاید چه کسی پاسخگوست؟

آیت‌الله‌زاده همچنین گفت: برای انجام بازی در خرم‌آباد به نظر مساعد شورای تامین استان نیاز داریم که احتمالا تا امشب (یکشنبه) اعلام می‌شود. در آن صورت هم آقای هدایتی و هم پرویز مظلومی به کارشان بازمی‌گرداند.

وی در پایان گفت: همه مردم و روزنامه‌نگاران استان از مسائل پیش آمده ناراحت هستند و دوست دارند که تیم در استان بازی کند. آن‌ها با ما تماس می‌گیرند و می‌گویند که به حرف‌های حاشیه‌ای توجه نکنیم. ما اگر در استان بازی نکنیم، نمی‌توانیم امتیاز بگیریم و در جدول بالا بیاییم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.