می‌خواهند حاجیلو را مقابل نام حجازی بگذارند

۴ م دیماه ،

علیرضا منصوریان با اشاره به برنامه‌های باشگاه استقلال برای پیشکسوتان، اظهار داشت: اعتقاد دارم یکسری از کارها با برنامه انجام می‌شود و در این بین بعضی‌ها می‌خواهند به قداست بزرگانی چون اصغر حاجیلو لطمه بزنند.

وی افزود: باید شرایطی بوجود بیاید که پیشکسوتان باشگاه استقلال روبروی هم قرار نگیرند. مگر می‌شود ما بگوییم مرحوم حجازی‌ها، روشن‌ها، مظلومی‌ها و امیر قلعه‌نویی در این تیم حضور نداشتند. به هواداران استقلال اخطار می‌دهم که آگاه باشند چون عده‌ای می‌خواهند میان پیشکسوتان باشگاه تفرقه بیاندازند.

منصوریان تاکید کرد: فردی مانند حاجیلو تاکنون کوچک‌ترین صحبتی علیه باشگاه انجام نداده‌ و زندگی راحتی را پشت سر گذاشته‌ است. من اعتقاد دارم مثل او خیلی کم داریم و باید برای تمام پیشکسوتان باشگاه استقلال ارزش قائل شد.

سرمربی تیم ملی زیر ۲۲ سال تاکید کرد: می‌خواهند حاجیلو را روبروی مرحوم حجازی قرار دهند یا او را مقابل X و Y بگذارند. من با اصغر حاجیلو، حجازی، منصور رشیدی و امیر قلعه‌نویی کار کردم و با خصوصیات آنها آشنا هستم. هیچ زمان در دوره اینها اختلاف وجود نداشت و آنها هم قصد تفرقه‌انداختن نبودند.

وی در پایان صحبت‌هایش گفت:‌این روزها حاجیلو مردانگی کرده و مدیریت جایی مثل آکادمی استقلال را پذیرفته و با یک مشت جوان کار می‌کند. امیدوار هستم هواداران استقلال هوشیار باشند و بدانند بعضی‌ها می‌خواهند امثال حاجیلو را مقابل پیشکسوتان قرار دهند و به شخصیت او لطمه بزنند. متاسفانه عده‌ای با برنامه به سراغ نام پیشکسوتان استقلال آمده درحالی که باید باشگاه استقلال ورود کند و جلوی این مسائل را بگیرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.