مکانیابی مساجد تازه تهران بر اساس طرح جامع و تفصیلی

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با بیان این که مکان‌یابی مساجد تازه تهران بر اساس راهبردهای طرح جامع و تفصیلی است، گفت : در طرح احداث ۷۲ مسجد که توسط شهرداری پیگیری می‌شود نقاطی از شهر که کمبود مساجد در آنها وجود دارد و دسترسی شهروندان به مساجد آسان نیست در اولویت احداث مساجد قرار دارند.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) مهندس علیرضا جاوید افزود: با استفاده از راهبردهای طرح جامع و تفصیلی تازه و با طرح موضوعی در نظر گرفته شده به این منظور، مکان یابی پیشنهادی جهت احداث مساجد تازه در شهر تهران با استفاده از سیستم جی آی اس توسط معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران و سازمان فناوری اطلاعات انجام شد.

وی افزود : بر مبنای این روش ، مساجد موجود و پراکنش آنها در نقشه شهر تهران در نظر گرفته شده و با لحاظ شعاع تاثیر هر مسجد نقاطی از شهر که کمبود مساجد در آنها بسیار است و دسترسی شهروندان به مساجد به آسانی انجام نمی شود مشخص شدند و در اولویت احداث مساجد قرار گرفتند .

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران تصریح کرد : در طرح احداث ۷۲ مسجد که توسط شهرداری پیگیری می گردد ، این اولویت ها در نظر گرفته شد تا بر اساس برنامه اجرایی شود.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.