مکتب فکری و اعتقادی امام خمینی(ره) میراث گران‌قدری را در اختیار ملل مختلف قرار داد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

آیت‌الله حیدری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مکتب فکری و اعتقادی امام خمینی(ره) میراث گران‌قدری در اختیار ملل مختلف قرار داد، گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی فردی عارف، فقیه و یک سیاستمدار با بصیریتی بودند و در یک کلام، ایشان دارای شخصیت جامعی بودند.

“آیت‌الله محسن حیدری” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره بارزترین ویژگی‌های اخلاق و تاثیرات مکتب فکری بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران از ابتدا تاکنون اظهار داشت: شخصیت حضرت امام خمینی(ره) از زاویه‌های مختلف اخلاقی، اجتماعی و سیاسی قابل بحث و بررسی است.وی بیان داشت: سیره ذاتی امام خمینی(ره) ابعاد فردی و شخصیتی ایشان برای تمام دنیا قابل بحث و تقدیر است.

نماینده مردم اهواز در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: رسالت‌های اجتماعی و حرکت‌های انقلابی بنیانگذار انقلاب اسلامی تاثیرات مطلوبی را در تمام دنیا به جای گذاشته و نمونه‌های بارز آن را می‌توان در بسیاری از کشورهای اسلامی مشاهده کرد.

آیت‌الله حیدری با بیان اینکه مکتب فکری و اعتقادی امام خمینی(ره) میراث گران‌قدری در اختیار ملل مختلف قرار داد، تصریح کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی فردی عارف، فقیه و یک سیاستمدار با بصیریتی بودند و در یک کلام، ایشان دارای شخصیت جامعی بودند.

وی به سبک زندگی امام خمینی(ره) اشاره و خاطرنشان کرد: عمده محورهای عقیدتی ایشان در طول زندگی بر مبنای قرآن و عترت بود که همواره بر اجرایی‌کردن آن‌ها تاکید ورزیدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری به تاثیرپذیری جوانان انقلابی ایران اسلامی از مکتب فکری امام خمینی(ره) اشاره و خاطرنشان کرد: به برکت ولایت‌ فقیه ملت ایران توانسته براساس استراتژی که امام(ره) از ابتدای امر آغاز کردند در حفظ آرمان‌های اصیل انقلاب تلاش و مقاومت کنند.

وی ابراز داشت: ملت ایران با استقامت در طول انقلاب اسلامی و بعد از رحلت ایشان بر آرمان‌های اصیل ایشان همواره تاکید و همواره در ادامه این راه تلاش مضاعف از خود نشان داده‌اند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.