میانگین روزانه مصرف بنزین کشور به کمتر از ۶۸ میلیون لیتر رسید

چکیده: بر پایه آمار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، مجموع مصرف بنزین سوپر کشور نیز در این مدت ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر اعلام شده که نسبت به هفته گذشته (۲۸ میلیون لیتر)، ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر (معادل ۱۳٫۵ درصد) کاهش یافته است.

 میانگین مصرف بنزین کشور در هفته دوم شهریور سال جاری که در هفته پیش از آن روندی افزایش را ثبت کرده بود، با ۳٫۲ درصد کاهش به ۶۷٫۹ میلیون لیتر رسید.
بر اساس این گزارش: مجموع مصرف بنزین کشور در روزهای ۱۱ تا ۱۷ شهریور امسال، به ۴۷۵ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر رسید که حاکی از میانگین مصرف روزانه ۶۷ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور است.
بر پایه آمارهای رسمی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، مجموع مصرف بنزین کشور در روزهای ۱۱ تا ۱۷ شهریور امسال، ۴۷۵ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بوده است که نسبت به هفته پیش از آن (۴۹۱ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر)، ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر، معادل ۳٫۲ درصد کاهش نشان می دهد.
 
در هفته مورد بررسی، بیشترین مصرف بنزین کشور مربوط به روز پنج شنبه (۱۶ شهریور) با ۷۴ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر و کمترین آن مربوط به روز جمعه (۱۷ شهریور) با ۵۸ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر است.
 
***** افزایش ۱۳٫۲ درصدی مصرف گازوئیل کشور در هفته گذشته
 
مصرف گازوییل کشور در هفته مورد بررسی افزایش یافت؛ مجموع مصرف این فرآورده با متوسط روزانه ۱۰۰ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر، به ۷۰۵ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر رسید که در قیاس با هفته پیش از آن (۶۲۲ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر)، ۸۲ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر (۱۳٫۲ درصد) افزایش یافت.
 
بالاترین رقم مصرف گازوییل کشور در زمان یادشده به روز پنج شنبه (۱۶ شهریور) با ۱۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر و کمترین آن به روز جمعه (۱۷ شهریور) با ۶۴ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر اختصاص داشت.


ارانیکو – آخرین اخبار و مقالات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.