میترا نوری: با قزاقستان اردوی مشترک خواهیم داشت

۲۰خردادماه،

نایب رییس بانوان فدراسیون هندبال از اعزام تیم ملی بانوان نوجوانان به مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.

میترا نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اعلام حضور تیم ملی هندبال نوجوانان در مسابقات قهرمانی آسیای امسال توضیح داد: این مسابقات ۱۴ شهریورماه در بانکوک برگزار خواهد شد که این دومین حضور تیم ملی هندبال بانوان نوجوان در این بازی‌ها است.

وی افزود: با توجه به اهمیت این مسابقات از منتخبین بازیکنان سال ۹۰ استفاده خواهیم کرد. دراین اردوهای آمادگی نیز که ۷ الی ۱۰ روزه خواهد بود ۶۰ نفر از این بازیکنان را دعوت کرده‌ایم.

نوری در ادامه از برگزاری اردوی مشترک تیم ملی بزرگسالان با تیم قزاقستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این اردو در ۲۶ مردادماه برگزار خواهد شد و با توجه به این‌که سطح هندبال این کشور در جایگاهی برابر با کره و چین و ژاپن قرار دارد برگزاری این اردو دارای اهمیت بسیاری است و پس از انجام رایزنی با این کشور و توافق بر سر زمان برگزاری این اردو برگزار می‌شود.

وی هم‌چنین دربارهٔ مسابقات لیگ برتر توضیح داد: مسابقات لیگ برتر میان نمایندگان باشگاه‌ها از ۱۵ شهریور آغاز خواهد شد که این اولین باری است که این مسابقات در شهریورماه برگزار می‌شود و تا اواخر آذر پایان می‌یابد. پس از اتمام این مسابقات اردوهای تیم ملی به جهت آمادگی در مسابقات المپیک آسیایی ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد.

نوری در بخش دیگری از سخنانش عملکرد “سانیا پانیچ” سرمربی تیم ملی را رضایت‌بخش دانست و تصریح کرد: وی نه تنها در تیم ملی بلکه در سمینارها و کلاس‌های آمادگی نیز عملکرد خوبی داشته است. در حال حاضر در حال رایزنی برای حفظ وی و یا تغییر او هستیم و این‌که بررسی کنیم حضور و عدم حضور او در تیم ملی چه تاثیری خواهد داشت، تا پایان خردادماه نتیجه‌گیری خواهیم کرد.

وی در پایان با اعلام این‌که سایر مسابقات قهرمانی و لیگ در سطوح مختلف نیز طبق برنامه انجام خواهد شد، گفت: کلاس‌های مربیگری و داوری نیز طبق برنامه‌ی هر ساله در سطح درجه دو و سه در استان‌ها و در نیمه‌ی دوم سال در سطوح درجه یک در فدراسیون برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.