میثاقیان:هر تیمی که بیشتر بجنگد برنده است/نبود دایی روی بازی پرسپولیس تاثیر می گذارد

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – سرمربی پدیده شاندیز می گوید هدف آنها صعود به لیگ برتر فوتبال است.

به گزارش ممتاز؛اکبر میثاقیان در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت:«بدون هیچ تعارفی باید بگویم که این پرسپولیس از بهترین تیم های پرسپولیس است.به نظرم آنها به دنبال قهرمانی اند و تیمشان هم بسیار خوب بسته شده است.در مقابل ما فقط بیست روز است که تیم را جمع و جور کرده ایم و قرار است یک تیم لیگ برتری برای مشهد بسازیم.ما به امام رضا(ع)متوسل شده ایم تا این کار را برای مشهدی ها انجام بدهیم.تا الان هم به نظرم بد نتیجه نگرفته ایم و در رده ششم جدول رده بندی قرار داریم.»
میثاقیان با اشاره به بازی مقابل پرسپولیس ادامه داد:«به نظرم بازی خوبی از آب در می آید.ما در لیگ برتر حضور نداریم و دیدار مقابل پرسپولیس برای خودم هم جذاب است.ما قبل از بازی با پرسپولیس یک مسابقه سخت در لیگ یک داریم.هدف ما صعود به لیگ برتر است اما دیدار مقابل الوند را که صدرنشین گروه مان است را فراموش نخواهیم کرد.در دیدار برابر پرسپولیس همه بازیکنان ما دوست دارند بازی کنند و مطمئنم هر تیمی که بیشتر بدود و بجنگد از میدان پیروز خارج می‌شود.»
او در پاسخ به این سوال که نبود علی دایی تا چه اندازه می تواند روی این بازی تاثیر داشته باشد گفت:« همه تیم‌ها برای برد وارد میدان می‌شوند. ما هم برای پرسپولیس احترام قائلیم. نبود دایی هم قطعا در این بازی تاثیرگذار است. هر مربی که نباشد تاثیر خود را خواهد گذاشت.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.