میدانید مراسم عروسی عابدزاده چقدر تمام شده!!!



تاریخ انتشار: ۱۸ March 2016 | 10:00 am

هزینه جشن ازدواج عابدزاده چقدر شد؟

عابدزاده گفت که برای مراسم ازدواجش ۳۲ هزار تومان هزینه شده است.

هزینه جشن ازدواج عابدزاده:

احمدرضا عابدزاده که چند سالی است جای خالی او درون دروازه تیم ملی کاملا احساس می شود، مصاحبه ای عیدانه انجام داده که در آن از خاطرات قدیمی اش گفته و از این گفته که هزینه ازدواجش ۳۲ هزار تومان شده است.

او گفت: تمام هزینه ازدواج من شد ۳۲ هزار تومان. پول شام ۱۲۰ مهمان عروسی‌ام ۱۳ هزار تومان شد. الان با ۱۳ هزار تومان برای ۵ نفر هم نمی‌توان فلافل خرید چه برسد به شام عروسی. به نظرم در شرایط فعلی ایده‌آل‌ترین سن برای عروسی ۳۵ سالگی به بالاست. قدیم پدر خانواده کار می‌کرد و چند تا بچه راحت زندگی‌شان را می‌کردند الان پدر و مادر همزمان کار می‌کنند باز بیستم برج کم می‌آورند و دنبال مساعده هستند.

وی در ادامه گفت: حقوق کارمندان چقدر است؟ چیزی که امسال رسمی بود کمتر از یک میلیون تومان! با این حقوق می‌توان اجاره‌خانه داد، قبض آب، برق، گاز، تلفن، شارژ ساختمان، عواض شهرداری، کرایه ماشین و مخارج معمول زندگی را تأمین کرد؟ در تهران یک زوج با درآمد زیر ۳ میلیون تومان نمی‌توانند یک زندگی عادی داشته باشند. والدین هم نگران آینده فرزندشان هستند یک پسر تا برود خواستگاری باید بگوید آپارتمان دارد؟ درآمدش چقدر است و در انتها می‌افتد به چانه‌زنی برای مهریه (خنده).

گردآوری:گروه ورزش ممتاز نیوز
momtaznew.com/sport
منبع:jamnews.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.