میدان ترافالگر لندن در قرق ˝تام کروز˝

۰۶م آذر ،

پلیس لندن روز قبل یکی از شلوغ‌ترین و توریستی‌ترین میدان‌های این شهر را بخاطر فیلمبرداری یکی از صحنه‌های انفجار فیلم اکشن ˝تو فقط به کشتن نیاز داری˝ به طور کامل بست.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، فیلمبرداری فیلم اکشن “تو فقط به کشتن نیاز داری” به کارگردانی “داگ لیمن” و نقش‌آفرینی “تام کروز” در میدان ترافالگر لندن (یکی از لوکیشن‌های اصلی این فیلم) ادامه یافت.

بنابر این گزارش، پلیس شهر لندن به خاطر وجود صحنه‌های انفجار که قرار بود در این میدان شلوغ و توریستی فیلمبرداری شود و بخاطر جلوگیری از حوادث احتمالی، مجبور شد به مدت یک روز عبور و مرور از این میدان و خیابان‌های منتهی به این میدان را مسدود کند.

به نوشته هالیوود ریپورتر، فیلمنامه “تو فقط به کشتن نیاز داری” را “دنت هارپر” بر اساس کتابی به همین نام به قلم “هیروشی ساکارازاکا” به رشته تحریر درآورده و سه کمپانی مطرح “برادران وارنر پیکچرز”، “لجندری پیکچرز” و “ویلیج رودشاو پیکچرز” تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند.

“تام کروز”، “امیلی بلانت”، “بیل پکستون”، “شارلوت ریلی” و “جوناس آرمسترانگ” بازیگران این فیلم سینمایی می باشند.

داستان این فیلم در آینده روی می‌دهد. موجودات بیگانه‌ای به نام “میمیکس” به زمین حمله و شهرها را ویران کرده و میلیون‌ها انسان‌ را از بین بردند. به همین خاطر ارتش‌های کشورهای مختلف برای آخرین حمله به مهاجمان بیگانه با هم متحد می‌شوند. سرهنگ دوم “بیل کیج” با بازی “تام کروز” درگیر نبرد با بیگانگان می‌شود و در همان اوایل جنگ می‌میرد، اما قبل از مرگ یک موجود بیگانه را هم از می‌کشد. وقتی که کیج به هوش می‌آید متوجه می‌شود که در آغاز همان روزی است که وارد جنگ شد. او بار دیگر می‌جنگد و بازمی‌میرد. این مسئله مرتب تکرار می‌شود و این درگیری کیج را وارد طونل زمان می‌کند که….

“داگ لیمان” پیش از این کارگردانی فیلم‌هایی همچون؛ “لولا بدو لولا”، “هویت بورن”، “آقا و خانم اسمیت”، “جهنده” و “بازی عادلانه” را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است، فیلم اکشن “تو فقط به کشتن نیاز داری” روز ۱۴ماه مارس (۲۴ اسفندماه) ۲۰۲۴ میلادی در سینماهای سراسر جهان اکران خواهد شد.


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.