میراسماعیلی: مسابقات قهرمانی کشور ما را iبه آینده امیدوار کرد

۲۷ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

DSC_4754.JPG

سرپرست نایب رئیسی فدراسیون جودو پس از پایان مسابقات قهرمانی کشور گفت: با مبارزاتی که در این دوره رقابتها انجام شده iبه آینده امیدوارتر شدم.

آرش میراسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: این دوره مسابقات قهرمانی کشور در سطح خوبی برگزار شد و سبب آن هم این است که همه ملی‌پوشان باید در این مسابقات شرکت می‌کردند. البته تنها رودکی، محجوب و قاسمی‌نژاد که در مسابقات آسیایی مدال گرفته بوند از حضور در این مسابقات معاف بودند.

وی در پاسخ iبه این سوال که در مسابقات قهرمانی کشور، جوانان iبهتر کار کردند یا با تجربه‌ها؟ افزود: همین که جوانان با نفرات سرشناس تیم ملی تنه iبه تنه شدند پیامد خوبی است و iبه انتقال تجربه می انجامد که از این بابت بسیار خوشحالم. در مورد عملکردها هم این را می‌توانم بگویم که با مبارزاتی که از بعضی جوانان دیدم iبه آینده امیدوارتر شدم. تلفیق این جوانان و با تجربه‌ها، تیم ملی خوبی را برای آینده بوجود می آورد.

سرپرست نایب رییس فدراسیون جودو با اشاره iبه اینکه هیچ کس از مسابقات قهرمانی کشور از چشم مسئولان فنی دور نخواهد ماند گفت:کادر فنی تیمهای ملی در این مسابقات حضور داشتند و همه را دیدند و قطعا غیر از نفرات برتر مسابقات، هر کسی که عملکرد خوبی داشت ونظر کادر فنی را جلب کرد iبه اردوهای بعدی تیم ملی دعوت خواهد شد.

میراسماعیلی در پاسخ iبه این سوال که شاهد اعتراضاتی نسبت iبه قضاوتها بودیم آِیا این اعتراضات درست بود و سبب این اعتراضات چه بود؟ ادامه داد: همیشه وقتی فاصله‌ها کم و مبارزات حساس می‌شود استرس ناشی از این فضا روی ورزشکار مربی و همراه تاثیر بسیاری می‌گذارد و در شرایطی هم که این اعتراضات انجام شد فضا اینطور بود. طبیعی است در این فضا وقتی کسی شکست می‌خورد iبه دنبال آن است که مقصر دیگری پیدا کند. البته ضمن آنکه نباید فراموش کنیم هیچ مسابقه ورزشی نیست که داوران ۱۰۰ درصد کامل ظاهر شوند. شاید اشتباهاتی ناچیز صورت گیرد اما مطمئنم که داوران ما سعی کردند iبه حق قضاوت کنند و رای‌ها عادلانه باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.