میزان تسهیلات پرداختی بانک تجارت به دو استان کشور اعلام شد

۰۹ام بهمن ،

میزان تسهیلات پرداختی بانک تجارت به دو استان کشور اعلام شد | چاپ |
سه شنبه ۱۰ بهمن ساعت ۱۲:۰۱

بینا- مانده تسهیلات بانک تجارت استان خراسان رضوی در بخش صنعت و معدن تا پایان آذر‌ماه به بیش از ۵هزار و ۸۱۲ میلیارد ریال و در همین بخش در استان سمنان به بیش از ۷۴۷هزار میلیون ریال رسیده است.
به گزارش بینا، این بانک در بخش کشاورزی بالغ بر۸۱۴ میلیارد، مسکن ۲هزار و ۲۸۲میلیارد و بخش صادرات و بازرگانی ۵۶۷میلیارد ریال پرداخت نموده است.
بانک تجارت همچنین به منظور حمایت از بخش مشاغل خانگی استان بیش از  ۵۰ میلیارد ریال و در بخش بنگاه‌های اقتصادی زودبازده ۳۳میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.
مدیریت شعب این بانک در استان خراسان رضوی در راستای همراهی با برنامه‌های دولت خدمتگزار با پرداخت بیش از ۳۷۵میلیارد ریال تسهیلات، در جهت نوسازی و بهسازی مسکن روستایی آن استان انجام داده است.

تسهیلات پرداختی به صنعتگران استان سمنان
مانده تسهیلات بانک تجارت استان سمنان در بخش صنعت و معدن تا پایان آذر‌ماه به بیش از ۷۴۷هزار میلیون ریال رسیده است.
این بانک در بخش کشاورزی بالغ بر۲۵۷هزار میلیون، مسکن ۷۹۹هزار میلیون و بخش بازرگانی ۷۶۱هزار میلیون ریال پرداخت نموده است.
بانک تجارت استان همچنین به منظور حمایت از بنگاه‌های اقتصادی زودبازده استان، ۷۱۲هزار میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرده است.
مدیریت شعب این بانک در استان سمنان در راستای همراهی با برنامه‌های دولت خدمتگزار با پرداخت بیش از ۲۶۵هزار میلیون ریال تسهیلات مسکن مهر و ۱۰۶هزار میلیون ریال تسهیلات مسکن روستایی در توسعه بخش مسکن استان مشارکت نموده است.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.