میزان رضایتمندی کلی کاربران از انواع تلفن‌های همراه مشخص شد

۱فروردین ۱۳،

 

مرکز J.D. Power and Associates در گزارشی تازه اعلام کرد که سطح رضایتمندی کلی بین کاربران آمریکایی برای استفاده از گوشی‌های هوشمند افزایش قابل ملاحظه یافت که این جریان در راستای ارتقا شکل ظاهری، قابلیت‌های داخلی، میزان کارایی و همچنین نرم‌افزارهای کاربردی صورت گرفت.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، مطالعات انجام شده در این زمینه که سطح رضایتمندی کاربران را از تلفن‌های همراه سنتی و قدیمی و همچنین گوشی‌های هوشمند تازه بین کاربران طی یک سال قبل نشان داد که این رضایمندی‌ها در بخش‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.
در پایان این مطالعات مشخص شد که در بخش گوشی‌های معمولی کاربران از قابلیت‌های اجرایی گوشی ۲۹ درصد راضی بوده‌اند که در کنار آن میزان رضایمندی در بخش آسانی استفاده از قابلیت‌های داخلی ۲۶ درصد، طراحی فیزیکی ۲۴ درصد و قابلیت‌های داخلی گوشی‌های معمولی ۲۱ درصد بوده است.
در بخش گوشی‌های هوشمند هم میزان رضایتمندی کاربران از قابلیت‌های اجرایی ۳۳ درصد، طراحی فیزیکی ۲۳ درصد، قابلیت‌های داخلی ۲۲ درصد و آسانی استفاده از ابزارهای داخلی ۲۲ درصد بوده است.
این مطالعه در حالت کلی ۱۰۰۰ امتیاز را برای سنجش کلی رضایمندی کاربران از تلفن‌های همراه در نظر گرفت که در نهایت صاحبان گوشی‌های هوشمند امتیاز ۷۹۶ را برای خود در نظر گرفتند که این رقم رشد ۲۲ امتیازی نسبت به سال قبل را نشان می‌داد. در بخش گوشی‌های معمولی نیز میزان رضایمندی کاربران برای سومین سال متوالی ثابت باقی ماند.
طبق آمار به‌دست آمده ۴۲ درصد صاحبان گوشی‌های معمولی گفتند که قصد دارند ظرف ۱۲ ماه آینده یک گوشی تازه برای خود خریداری کنند و ۷۶ درصد آن‌ها هم گفتند که به طور قطع یک گوشی هوشمند می‌خرند.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.