میزان وام دریافتی کردستانی ها و بختیاری ها از بانک تجارت

۱۴ام بهمن ،

میزان وام دریافتی کردستانی ها و بختیاری ها از بانک تجارت | چاپ |
شنبه ۱۴ بهمن ساعت ۱۵:۳۹

بینا- بانک تجارت در استان کردستان با پرداخت  ۱۲۳۳ میلیارد ریال تسهیلات تا پایان آذرماه سال ۹۱ ، ضمن حمایت از بنگاه های کارآفرین و زودبازده برای ۳۸۰۵ نفر اشتغالزایی کرده است.
به گزارش بینا، تسهیلات این بانک در استان کردستان در بخش مسکن و ساختمان ۷۴۳ میلیارد، کشاورزی ۱۱۴ میلیارد، بخش صنعت و معدن ۳۸۰ میلیارد ، بازرگانی ۱۴۴ میلیارد و خدمات  ۸۸۸ میلیارد ریال رسیده است.
همچنین بانک تجارت استان کردستان در بخش نوسازی و بهسازی مسکن روستایی ۳۶۱ میلیارد ریال و مسکن مهر ۱۳۴ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

بیش از ۳۴۳ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به چهارمحال و بختیاری
همچنین مانده تسهیلات بانک تجارت استان چهارمحال و بختیاری بانک تجارت در بخش مسکن و ساختمان تا پایان آذرماه سال ۹۱ به بیش از ۳۴۳ میلیارد ریال رسیده است.
مانده تسهیلات پرداختی این بانک در استان چهارمحال و بختیاری در بخش تسهیلات اعطایی به بخش کشاورزی ۱۴۱ میلیارد ، صنعت و معدن ۳۱۳ میلیارد و بخش خدمات ۱۳۱ میلیارد ریال می باشد.
بانک تجارت استان چهارمحال و بختیاری همچنین در بخش احداث واحدهای مسکونی مسکن مهر ۸۳ میلیارد ریال و نوسازی و بهسازی مسکن روستایی ۱۴۵ میلیارد ریال پرداخت نموده است.
مدیریت شعب بانک تجارت در استان چهارمحال و بختیاری در راستای همراهی با برنامه های دولت خدمتگزاری با پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در بخش بنگاه های اقتصادی زودبازده تسهیلات اعطا کرده است.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.