میزبانی جام ملت های آسیا به رشد و پیشرفت فوتبال ما کمک می کند

۱۰م دیماه ،

منصور پورحیدری در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: کفاشیان اعلام کرده که کنفدراسیون فوتبال آسیا قول میزبانی جام ملت های آسیا در سال ۲۰۱۹ را به ما داده است هر چقدر بتوانیم میزبانی تورنمنت های بزرگ در سطح قاره را داشته باشیم، به نفع فوتبال ما است و به رشد فوتبال ایران کمک خواهد کرد اگر واقعاً چنین اتفاقی بیفتد، بسیار به فوتبال ما کمک می کند. ما در سطح نوجوانان و جوانان میزبانی مسابقات آسیایی را داشته ایم و باید تلاش کنیم تا در سطح بالاتر میزبانی را به دست آوریم.

وی افزود: ما می توانیم جام ملت های آسیا را برگزار کنیم، ما امکانات لازم را داریم ضمن این که میزبانی این مسابقات کمک می کند تا به وضعیت استادیوم های کشورمان سرو سامان بدهیم و بیشتر کار کنیم همه جای دنیا همین است و وقتی میزبانی یک تورنمنت بزرگ را بر عهده می گیرند بیشتر تلاش می کنند تا امکانات لازم را مهیا کنند به نظر من میزبانی جام ملت های آسیا توفیق اجباری است تا وضعیت استادیوم های ایران بهتر شود.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در ادامه گفت: بحث حضور خانم ها در استادیوم ها هم هست به نظر من تاحدودی آمادگی پیدا شده و در رشته های دیگر بانوان به ورزشگاه های می روند و مسابقات رشته های دیگر را تماشا می کنند.

پورحیدری گفت: ما به لحاظ مدیریتی و برنامه ریزی توانایی برگزاری جام ملت های آسیا را داریم به هر حال در قبل این کارها را انجام داده ایم و تجربه لازم را داریم باید بحث میزبانی جام ملت های آسیا جدی تر شود تا برای این اتفاق خوب بیشتر وقت بگذاریم چرا که در سطح آسیا تیم ها و خبرنگاران بسیاری وارد ایران خواهند شد ما توان برگزاری جام ملت های آسیا را داریم به شرطی که خودمان را آماده این مسابقات کنیم.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال افزود: مسلماً برگزاری جام ملت های آسیا به لحاظ اقتصادی هم کمک بسیاری به ما خواهد کرد چون تماشاگران و توریست های بسیاری وارد کشور ما خواهند شد و جذب اسپانسر هم کمک بسیاری می تواند به لحاظ اقتصادی به ما داشته باشد.

وی در ادامه گفت: در صورت میزبانی جام ملت های آسیا خبرنگاران خارجی بسیاری وارد کشور ما خواهند شد و این مساله تبلیغ بسیار خوبی برای ایران است غربی ها روی ایران تبلیغات منفی بسیاری می کنند اما وقتی خبرنگاران و مقامات کشورهای دیگر وارد ایران شوند، متوجه می شوند که همه این تبلیغات منفی غیر ورزشی دروغ است به نظر من کفاشیان در صورت گرفتن میزبانی جام ملت های آسیا کار بسیار بزرگی انجام خواهد داد.

پور حیدری در پایان گفت: میزبانی جام ملت های آسیا روی تمام مسائل ما تاثیر گذار است و می توانیم با ساماندهی خوب، تمام مشکلات را حل کنیم فوتبال ما به میزبانی چنین تورنمنتی نیاز دارد تا پیشرفت خوبی در این رشته داشته باشیم و آینده فوتبال ایران را بسازیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.