میلاد نوری: امیدوارم به استقلال گل بزنم/ با اشتباهات داوران ۶ امتیاز به نفت و فولاد تقدیم کردیم

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – میلاد نوری در خط میانی راه آهن یک وزنه کلیدی محسوب می‌شود و مهاجمان این تیم معمولا در هر بازی چشم به پاس‌های عمقی او دارند.

به گزارش ممتاز؛ راه آهن اما در دو بازی اخیر شکست خورده و باید در یک وضعیت بحرانی مقابل استقلال قرار بگیرد. نوری در مورد شرایط راه آهن، دو باخت اخیر این تیم و بازی با استقلال به سوالات پاسخ می‌دهد. او معتقد است که اشتباهات داوران به ضرر راه آهن تمام شده است.
مثل این که روی دور بدشانسی میباشید؟
ما در این بازی هم با اشتباه داوری ضرر کردیم. مقابل فولاد یک خطای صددرصد پنالتی روی من صورت گرفت ولی داور تصمیم دیگری داشت و در طرف مقابل صحنه‌ای را برای فولاد پنالتی گرفت که اصلا پنالتی نبود. در این دو بازی با اشتباهات داوران ۶ امتیاز به نفت و فولاد تقدیم کردیم در حالی که اگر آنها قضاوت معمولی خود را انجام می‌دادند حداقل باید ۴ امتیاز می‌گرفتیم.
فکر می‌کنی شرایط در بازی‌های بعدی تغییر کند؟
قطعا وضعیت بهتر می‌شود در ضمن در این دو بازی هم اشتباهات داوری بسیار به ضررمان شد.
عملکرد خودت را در این فصل چطور ارزیابی می‌کنی؟
هر چند امسال به راه آهن آمدم ولی فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتم و حتی می‌توانم از این بهتر شوم. خوشحال می‌شوم به راه آهن کمک کنم. امسال همه بازیکنان به خاطر سال جام جهانی انگیزه بسیاری دارند و من هم دوست دارم در لیست بازیکنان تیم ملی برای جام جهانی برزیل باشم.
این فصل بسیار خوب پاس عمقی می‌دهی درست است؟
هر بازیکنی شگرد خاص خودش را دارد و من هم دوست دارم که پاس بدهم و مهاجمان را صاحب موقعیت کنم. در مجموع پاس دادن را بیشتر از گل زدن دوست دارم.
الگوی تو در بین هافبک‌های داخلی و خارجی کدام بازیکنان می باشند؟
در ایران الگو ندارم ولی بازی اینیستا و ژاوی را بسیار دوست دارم.
بازی با استقلال را چطور می‌بینی؟
همه می‌دانند آنها تیم خوبی می باشند ولی ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم. فکر می‌کنم بازی قشنگی از اب در بیاید. ما بعد از دو باخت پشت سر هم دیگر نباید ببازیم و باید مقابل استقلال به فکر جبران باشیم.
ابراهیم‌زاده گفته که استقلال به فرهاد مجیدی خلاصه می‌شود. نظر تو چیست؟
مجیدی بازیکن بزرگی است ولی به نظر من استقلال فقط مجیدی نیست. این تیم بازیکنان تاثیرگذاری دارد و باید بسیار خوب باهوش بازی کنیم.
تا حالا به استقلال گل زدی؟
تا حالا گل نزدم ولی امیدوارم این‌بار بزنم.

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.