“میوه های رسیده” موسویان

۰۷م آذر ،

رمان “میوه های رسیده” اثر برتر سومین جشنواره داستان انقلاب نوشته سید مهرداد موسویان ، در دسترس علاقمندان به کتاب قرار گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ انتشار یافتنات سوره مهر کتاب “میوه های رسیده” مهرداد موسویان را در ۳۵ فصل و در۲۴۰ صفحه به چاپ رسانده است.

داستان این کتاب دربارهٔ مردی است که به طور کاملا اتفاقی درگیر مبارزات علیه رژیم پهلوی شده و بعدها با توجه به سوابق این مبارزات به ریاست اداره ای منسوب می گردد و در برابر حق گویی و حق جویی یکی از کارمندان به یاد اتفاق‌های دوران انقلاب افتاده و خاطرات خویش را مرور می کند. در این رمان، نویسنده به موضوع مبارزات مردمی علیه رژیم پهلوی و اصل حفاظت از اصول اصلی انقلاب اسلامی اشاره دارد.
موسویان کتاب های دیگری از جمله “آخرین مرد ایستاده”، رمان “اذان بی موقع” و مجموعه داستان “شهید خودم” را در کارنامه خود دارد و رمان “میوه های رسیده” وی که رتبه اول سومین جشنواره داستان انقلاب را از آن خود کرد، پیشتر در پنجمین نشست از سلسه جلسات نقد رمان مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری و با حضور نویسندگانی چون زنوزی جلالی، راضیه تجار و جواد افهمی مورد نقد و بررسی کارشناسانه قرار گرفت.
گفتنی است؛ سید مهرداد موسویان متولد ۱۳۶۲ در همدان، کارشناس ارشد روان‌شناسی عمومی از دانشگاه پیام‌نور تهران است. وی رتبه اول سومین جشنواره داستان انقلاب (بخش رمان بزرگسال)،  نفر دوم سومین جشنواره داستان انقلاب (بخش داستان‌کوتاه کودک و نوجوان) و برگزیده دومین و چهارمین جایزه ادبی یوسف (داستان‌کوتاه دفاع‌مقدس) را در کارنامه خود دارد و هم اکنون علاوه بر تدریس در دانشگاه، در کانون مقدماتی داستان حوزه هنری استان همدان نیز مشغول فعالیت است./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.