می‌گویند مهرجویی سالن خواسته درخواستش را رد کرده‌ایم

۳۱فروردین۱۳،

گلایه نریمانی از مدیریت ایرانشهر:

کوروش نریمانی با اشاره به عملکرد ضعیف تماشاخانه ایرانشهر در دعوت از کارگردانان بنام تئاتر گفت: پس از تماس با من منت می‌گذارند که ایرانشهر مجموعه‌ای است که داریوش مهرجویی از آن سالن خواسته درخواستش را رد کرده‌ایم.

کوروش نریمانی در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین دربارهٔ فعالیت‌های سال جاری وی در حوزه نمایش گفت: سال قبل بسیار علاقه مند بودم نمایش شب‌های آوینیون را در تئاتر شهر به صحنه آورم که البته زمانی به من نوبت اجرا داده شد که بازیگرانم مشغول اجراهای دیگر بودند.

نریمانی در پاسخ به این پرسش که آیا گفته مدیر ایرانشهر در نشست خبری وی صحت دارد که شما یکی از کارگردانان این مجموعه در سال ۹۲ میباشید اظهار داشت: بله، از ایرانشهر با من تماس گرفته شد اما پس از تماس با من برای اجرای تئاتر آن هم یک سال و نیم بعد منت می‌گذارند که داریوش مهرجویی از ایرانشهر سالن خواسته درخواستش را رد کرده‌ایم!

این نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر ادامه داد: باید بگویم ایرانشهر با روزهای خوب خود فاصله بسیار دارد و اجرای آثاری با کیفیت نازل بر این امر صحه می‌گذارد.

وی ادامه داد: اصلا این رویه ایرانشهر درست نیست و اگر کمی رفتار حرفه ای داشته باشند خواهند فهمید که اساساً پیشنهاد اجرا برای ۱۸ ماه بعد کار درستی نیست؛ آقایان باید بدانند تئاتر خصوصی تعریف خاصی دارد و این رویه در ایرانشهر فاصله بسیاری با تئاتر خصوصی و تجاریِ حرفه ای دارد.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.