می خواستم بترسانمش، کشته شد

پسر جوانی که در دفاع از خواهرش، دامادشان را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، به زودی محاکمه می‌شود.
به گزارش ممتازنیوز، ظهر روز هفتم اردیبهشت ماه امسال مأموران کلانتری ۴۱ خرمدشت کرج از درگیری خونی مقابل کلانتری با خبر شدند. زمانی که مأموران خود را به محل رساندند فهمیدند مرد جوانی هنگام دعوا با پسر جوانی زخمی و به درمانگاه جم منتقل شده است. مرد جوانی که شاهد ماجرا بود گفت من لحظاتی قبل منتظر زن و شوهر جوانی بودم که برای رفع اختلاف خانوادگی‌شان به کلانتری رفته بودند. مرد جوان توضیح داد: من راننده کامیون هستم. روز گذشته حمید با من تماس گرفت و گفت می‌خواهد به همراه همسر و فرزندش برای ادامه زندگی به شیراز برود. او از من خواست امروز به خانه‌اش بیایم و اسباب خانه‌اش را به شیراز ببرم.
وقتی به خانه شان آمدم فهمیدم همسرش نمی‌خواهد برای ادامه زندگی به شیراز برود و آنها در حال مشاجره هستند. وقتی مشاجره‌شان بالا گرفت برای حل اختلاف به کلانتری آمدند. من هم همراهشان آمدم و بیرون کلانتری منتظر ماندم تا تصمیم بگیرند. لحظاتی قبل آنها در حالی که برای رفتن به شیراز توافق کرده بودند از کلانتری بیرون آمدند. داشتیم با هم به طرف خانه‌شان می‌رفتیم تا اسباب را بار کامیون کنیم که ناگهان پراید سفید رنگی کنارمان توقف کرد و مرد جوانی از سمت شاگرد پیاده شد و با چاقو به حمید حمله کرد و چند ضربه به او زد و فرار کرد. من تنها موفق شدم شماره پلاک را یادداشت کنم. مأموران سپس راهی درمانگاه جم شدند اما متوجه شدند حمید به دلیل شدت جراحت فوت شده است. بنابراین بعد از تأیید خبر، جسد به دستور بازپرس ویژه قتل برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد.
مأموران سپس از همسر مقتول تحقیق کردند. او گفت: چند سال قبل با حمید که شاگرد اتوبوس دامادمان بود آشنا شدم و با او ازدواج کردم. من با حمید شرط کرده بودم که برای زندگی باید در خرمدشت نزد خانواده ام بمانم و او شرط من را قبول کرده بود تا اینکه مدتی قبل از من خواست برای ادامه زندگی به شیراز برویم اما من مخالفت کردم.
به خاطر همین مرا به شدت کتک می‌زد و به مادر و اعضای خانواده ام فحاشی می‌کرد. روز حادثه بعد از اینکه من را کتک زد برای رفع اختلاف به کلانتری رفتیم و سرانجام من قبول کردم تا با او به شیراز بروم. در راه برگشت به خانه بودیم که ناگهان برادرم با یک سواری پراید سررسید و با شوهرم درگیر شد اما نمی‌دانم چه کسی شوهرم را به قتل رساند. مأموران سرانجام به رد‌یابی شماره پلاک سواری پراید پرداخته و مدتی بعد آن را متوقف کردند. راننده پراید به مأموران گفت: روز حادثه محمد که از دوستان من است با من تماس گرفت و گفت دامادشان به خواهر و مادرش توهین کرده و می‌خواهد او را تنبیه کند. محمد از من خواست او را به خانه خواهرش ببرم تا دامادشان را تنبیه کند.
من هم قبول کردم. وقتی به طرف خانه خواهرش می‌رفتیم فهمیدیم آنها به کلانتری رفته‌اند. بنابراین همان اطراف کمین کردیم تا اینکه از کلانتری خارج شدند. وقتی به نقطه خلوتی رسیدند، محمد از ماشین پیاده شد و با دامادشان درگیر شد و بعد با چاقو به او ضربه‌ای زد و پیاده فرار کرد و از او خبر ندارم.
مأموران سرانجام محمد را هم دستگیر کردند. او اتهام خودش را قبول کرد و گفت: من قصد کشتن حمید را نداشتم بلکه فقط می‌خواستم او را تنبیه کنم چراکه به اعضای خانواده‌ام فحاشی کرده و برادرم را هم کتک زده بود. متهم ادامه داد: من بیماری اعصاب و روان دارم و به خاطر همین بیماری از رفتن به خدمت سربازی معاف شده‌ام. بعد از حادثه روز‌ها را در خیابان‌ها پرسه می‌زدم و شب را هم در پارک‌ها می‌خوابیدم. متهم گفت: وقتی فهمیدم حمید می‌خواهد خواهرم را به زور به شیراز ببرد ناراحت شدم و برای ترساندن او رفتم چاقو را برداشتم و از ماشین پیاده شدم و با حمید درگیر شدم و به او ضربه زدم اما قصد کشتن او را نداشتم. متهم سپس به پزشکی قانونی فرستاده شد و پزشکی قانونی سلامت روانی متهم را تأیید کرد. بعد از انجام تحقیقات پرونده با صدور کیفرخواست علیه محمد به اتهام مباشرت در قتل صادر و برای رسیدگی به شعبه اول دادگاه کیفری استان البرز فرستاده شد. بنابراین متهم به زودی مقابل هیئت قضات به ریاست قاضی هدایت رنجبر محاکمه می‌شود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.