ناآرامی و تنش شدید در مسجد الاقصی/ ۳۰ عامل موساد وارد مسجد شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم ، در پی یورش امروز پنج شنبه ۳۰ عامل جاسوسی رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی که تعداد زیادی از شهرک نشینان صهیونیست نیز آنان را همراهی می کردند، فضای خشم عمومی و تنش آمیزی در این بیت المقدس حکمفرما شده است.

بنابر این گزارش، ساعتی پیش نیروهای جاسوسی رژیم صهیونیستی به همراه برخی از شهرک نشینان صهیونیستی به صورت ناگهانی به مسجد الاقصی یورش بردند.

موسسه الاقصی امروز در بیانیه ای فوری اعلام کرد: “موشه فیگلین” نامزد سابق برای ریاست حزب لیکود امروز صبح به همراه برخی از شهرک نشینان در حالی که شعارعای تلمودی سر می دادند به مسجد الاقصی یورش بردند.

بر این اساس، این عضو حزب لیکود و همراهانش که به شدت از سوی نیروهای امنیتی صهیونیستی مورد حمایت قرار گرفته بودند از باب المغاربه وارد حریم مسجد الاقصی شده و در نقاط مختلف آن به صورت گروهی حاضر شده و شعارهای دینی سر می دادند.

شاهدان عینی همچنین اعلام کردند که ۳۰ تن از عوامل جاسوسی رژیم صهیونیستی ساعتی پیش به طور جداگانه به مسجد الاقصی یورش بردند.

موسسه الاقصی هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی رهبران احزاب اسرائیلی، اعضای کنیست، گروههای تندرو شهرک نشین یهودی را مسئله ای بسیار خطرناک دانسته که در راستای تقسیم مسجد الاقصی میان مسلمانان و یهودیان انجام می شود.

این موسسه از ساکنان بیت المقدس تقاضا کرد در راستای مواجهه با این طرح صهیونیستها و حمایت از این مسجد شریف در مسجد الاقصی حضور پیدا کنند.

در تحولی دیگر، خبرگزاری سما فلسطین از طرح ساخت ۹۴۰ واحد مسکونی جدید در جنوب بیت المقدس از سوی مقامات رژیم صهیونیستی خبر داد.

این در حالی است که صبح امروز نیز نظامیان صهیونیست به مناطقی از نوار غزه یورش برده و در حملات هوایی نیز ۶ فلسطینی را به شهادت رسانده بودند.

خاطرنشان می شود اخیرا “بنی گانتس” رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی بر لزوم آمادگی رژیم صهیونیستی برای آغاز یک جنگ فراگیر منطقه ای تاکید کرده بود. وی همچنین روز گذشته در رزمایش ارتش رژیم صهیونیستی در بلندیهای جولان (نقاط اشغال شده از خاک سوریه) مشارکت کرد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.