ناتالی پورتمن بازیگر زن هالیوودی ازدواج کرد + عکس

صفحه اصلی » سرگرمی » اخبار هالیوود » ناتالی پورتمن بازیگر زن هالیوودی ازدواج کرد + عکس

  «ناتالی پورتمن» بازیگر زن سینمای هالیوود که دو  سال قبل و به واسطه ایفای نقش «ملکه قو» در «قوی سیاه» توانسته بود تا دریافت اسکار بهترین بازیگر نقش زن سال هم پیش برود به تازگی قصد کرده که با رفیق سالهای اخیر خود «بنجامین میلپید» ازدواج کند. بنجامین میلپید که یک طراح حرکات موزون […]

ناتالی پورتمن ,عکس ناتالی پورتمن,ازدواج,اخبار هالیوود٬

«ناتالی پورتمن» بازیگر زن سینمای هالیوود که دو  سال قبل و به واسطه ایفای نقش «ملکه قو» در «قوی سیاه» توانسته بود تا دریافت اسکار بهترین بازیگر نقش زن سال هم پیش برود به تازگی قصد کرده که با رفیق سالهای اخیر خود «بنجامین میلپید» ازدواج کند.

بنجامین میلپید که یک طراح حرکات موزون است در تریلر اسرارآمیز «قوی سیاه» هم طراحی باله هایی که در فیلم اجرا می شد را برعهده داشت. آشنایی پورتمن و بنجامین به مدتها پیش بازمی گردد و ماهها بود که ناتالی پورتمن حلقه نامزدی خود با بنجامین را در دست چپ می انداخت با این حال یکشنبه عصر بود که ناتالی در محفلی که  رفقا و خانواده اش هم در آن حضور داشتند اعلام کرد که وی و بنجامین به زودی ازدواج خواهند کرد.

پورتمن و بنجامین در حال حاضر والدین یک پسرک یک ساله به نام «الِف» هم هستند؛ در دسامبر ۲۰۱۰ بود که پورتمن خبر نامزدی خود و بنجامین را اعلام کرده و از این مساله هم پرده برداشت که به زودی صاحب فرزند خواهند شد. انتشار تولد یک فرزند پیش از برگزاری رسمی مراسم ازدواج هرچند سالهاست در هالیوود رواج دارد اما هنوز هستند گروهی از مردمان معتقد ایالات متحده که با چنین بی بند و باریهایی مشکل دارند. این گروه بارها از طریق رسانه هایی که دارند سعی کرده اند الگوی مورد اشاره که از سوی هالیوود ترویج می شود را به چالش بکشند با این حال بازیگران هالیوودی همچنان ابایی از این ندارند که ابتدا بچه دار شده و بعد ازدواج کنند!

ناتالی پورتمن هم یکی از آن دسته بازیگرانی است که رویه ای معکوس را در زندگی زناشویی در پیش گرفته! در ژوئن ۲۰۱۰ بنجامین میلپید در گفتگویی به علاقه خود به ناتالی پورتمن اشاره کرده بود و صراحتا گفته بود از این به بعد آنها می خواهند تمام عناصر زندگی خویش را به طور مشترک سهیم شوند. از آن زمان تاکنون این دو نفر در محافل بسیاری کنار هم ظاهر شده بودند اما در نهایت این عصر دیروز بود که خبر ازدواج آنها به طور رسمی منتشر شد.

 راستی … اگر قسمتی از زندگی تون رو ممتازنیوز تشکیل میده , بهتون توصیه میکنم تولبار ممتازنیوز رو حتما نصب کنید [نصب تولبار] 

کلیدواژه ها: اخبار هالیوود،ازدواج،عکس ناتالی پورتمن،ناتالی پورتمن


ممتازنیوز پایگاه اطلاع رسانی علمی , فرهنگی , هنری و تفریحی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.