نادال از حضور در بازی های المپیک انصراف داد

به گزارش ایرنا، نادال در حالی‌ در بازی های المپیک لندن شرکت نمی‌ کند که چهار سال قبل وی در بازی های المپیک پکن مدال طلای تنیس انفرادی را از آن خود کرد و مدافع طلای المپیک بود .

وی امروز در بیانیه ای تصریح نمود که در شرایط مطلوبی برای مسابقات قرار ندارد و با ورزشکاران دیگر اسپانیایی به لندن سفر نخواهد کرد .

نادال خاطرنشان کرد که این تصمیم دشوار را برای لطمه نزدن به تنیس اسپانیا گرفته است و در این راستا ادامه داد که وی به تنیس بازان دیگر اسپانیایی فکر می‌ کند و نمی‌ تواند از روی غرور به بازی ها برود، زیرا باید به آنچه که برای ورزش اسپانیا خوب است فکر کند.

تنیس باز اسپانیایی افزود که وی به نفع تنیس اسپانیا عمل کرده و می‌ خواهد که ورزشکار دیگری که وضعیت جسمی‌ مطلوبتری برای مسابقات داشته باشد، در المپیک شرکت کند .

وی یاد آور شد که تا آخرین لحظه به سعی‌ و کوشش خود در آمادگی و تمرینات ادامه داد اما به دلیل مصدومیتش در تاندون های زانو موفق نشد که به وضعیت مطلوب برسد .

نادال که قرار بود در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک پرچمدار اسپانیا باشد، گفت که امروز روز تلخی‌ برای او است.

وی گفت: امروز یکی‌ از تلخترین روزهای زندگی‌ ورزشی من است، زیرا شاید یکی‌ از بزرگترین آرزو و مهمترین لحظه ام، پرچمداری هیأت اسپانیایی در مراسم افتتاحیه بازیهای المپیک لندن بود و حال می‌ توانید تصور کنید که گرفتن این تصمیم چقدر برای من دشوار بود.

اروپام**۱۲۳۴**۱۳۶۸**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۸۱۴۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.