نادر فریادشیران: دست پر از آبادان برمی‎گردیم

۰۹ام بهمن ،

نادر فریادشیران با بیان این‎ که تمرینات را بدون حاشیه پیگیری می‎کنیم، به دیدار گهر با صنعت‎نفت آبادان اشاره کرد و افزود: همه بازی‎ها در آبادان سخت می باشند. این تیم با قدمت و امکانات است که از وضعیت مالی خوبی هم بهره می‌برد. در کل از همه نظر نسبت به ما شرایط بهتری دارد. با توجه به شرایط جدول هر دو تیم تلاش می‎کنند حداکثر امتیاز را کسب کنند.

به گزارش ایسنا ، وی ادامه داد: با توجه به آمدن آقای فیروزی بازی سختی داریم اما تلاش می‎کنیم با ارائه یک بازی باکیفیت، دست پر از آبادان برگردیم.

فریادشیران در پاسخ به سوالی مبنی بر این‎که اگر گهر نتیجه را واگذار کند امیدش برای بقا خیلی کم می‎شود، گفت: نه. تعداد بازی‎ها زیاد و فاصله بین تیم‎ها کم است. هم اکنون گهر با یک بازی کمتر ۲ امتیاز بیشتر از صنعت نفت دارد. تیم‎هایی که ۵،۶ پله از ما بالاتر می باشند آنها هم در معرض سقوط قرار دارند.

مربی گهر با بیان این‎که تلاش می‎کنیم شرایط را تغییر داده و خودمان را بالا بکشیم، خاطرنشان کرد: یادتان باشد گهر شرایط سختی دارد و از روزی که آمدیم همین حرف را زده‎ایم. با این حال این برای ما بهانه نمی‎شود.

وی با تأکید بر این‎که بین تیم‎های ایرانی فاصله زیادی وجود ندارد، عنوان کرد: اگر در بازی‎های لیگ مالکیت توپ ۶۰ به ۴۰ باشد من به شما جایزه می‎دهم. تقریباً تیم‌‎ها با هم برابر می باشند. حالا ممکن است یک روز تیمی بد باشد و با چند گل بازی را واگذار کند اما آن هم ادامه‎دار نیست.

فریادشیران به دیدار هفته قبل تیمش با فجرسپاسی اشاره و تصریح کرد: اگر توپ‎های ما گل می‎شد به راحتی می‎بردیم. این طور نبود که ما مقابل فجر تیم دست‎وپا بسته‎ای باشیم. شاید اگر گل اول را گهر می‎زد آنها سه تایی می‎شدند. حتی می‎توانستیم راه‎آهن که چند پله از گهر بالاتر است را با تعداد گل‎های بیشتری هم ببریم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.