ناراحتی ادامه دار کریس پل از حرکت دوستانه گسول

کریس پل ستاره تیم بسکتبال لس آنجلس کلیپرز ماه ها پس از بازی های پلی آف هنوز از حرکت دوستانه کسول و ضربه دوستانه برسر وی ناراحت است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران کریس پل در مصاحبه ای اختصاصی جنبه های مختلفی از شخصیت خود را نشان داد از جمله اینکه به اندازه کوبی برایانت و کوین گارنت روحیه ای رقابت جو دارد اما این روحیه را درون زمین نبرده و همیشه آرام می ماند.

به همین دلیل هم وقتی در جریان بازی با لیکرز از حرکت دوستامه گسول عصبانی شد، جای تعجب داشت پائو گسول بدون منظور خاصی به آرامی بر سر کریس پل زد، گسول این حرکت را دوستانه می دانست اما پل به شکل دیگری به آن نگاه کرد.

چند ماه پس از آن جریان پل هنوز هم در این مورد ناراحت است و می گوید این حرکت دقیقاً مثل برخورد من با پسرم بود می دانم که گسول واقعاً قد بلند است اما نباید به شکلی با من برخورد کند که من با پسرم انجام می دهم.

کریس پل بعد از آن بازهم صادقانه در مورد قد کوتاهش صحبت کرد من در تمام زندگی ام به خاطر قد کوتاهم خوش شانس بودم همیشه تنها یک پست بوده که مجبور به بازی در آن بوده ام و آن گارد رأس است بنابراین همیشه به نوعی مجبور به رهبری گروهی شده ام./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.