ناراحتی استقلالیها از جمع آوری لباسهایشان!

مشکلات مالی و بلاتکلیف بودن وضعیت اسپانسرهای استقلال باعث شده تا مسئول تدارکات این تیم، بعد از هر بازی لباس های بازیکنان را جمع کند و در بازی بعد تحویل آنها بدهد. همین مسئله در بازی های گذشته مشکلاتی را هم برای بازیکنان به وجود آورده است.

برترین مجله اینترنتی ایران

تماشا: مشکلات مالی و بلاتکلیف بودن وضعیت اسپانسرهای استقلال باعث شده تا مسئول تدارکات این تیم، بعد از هر بازی لباس های بازیکنان را جمع کند و در بازی بعد تحویل آنها بدهد. همین مسئله در بازی های گذشته مشکلاتی را هم برای بازیکنان به وجود آورده است.

پیش از شروع بازی این تیم مقابل راه آهن، تعدادی از جوراب های بازیکنان به اشتباه به ورزشگاه آمده بود و حل شدن این مشکل قبل از به صدا درآمدن سوت مسابقه، استرس زیادی به استقلالی ها وارد کرد. بروز مشکلات اینچنینی در چندبازی اخیر باعث شده تا بازیکنان این تیم رسما به این مسئله اعتراض کنند.

بعد از پایان بازی استقلال و صبا، در حالی که مدد جباری مسئول تدارکات این تیم به دنبال جمع آوری لباس های بازیکنان بود، چند نفر از استقلالی ها برای اعتراض به این موضوع با میرشاد ماجدی صحبت کردند.

آنها درباره این موضوع به سرپرست تیمشان گفتند: «هر کدام از ما ۵۰۰-۴۰۰ میلیون تومان از باشگاه طلب داریم اما صدای مان درنمی آید. آن وقت شما بعد از هر بازی لباس های صد هزار تومانی را از ما می گیرید!»

هر چند جمع آوری لباس ها از بین بازیکنان تیم ها در لیگ ایران کار متداولی است اما به نظر می رسد لباس دادن زیاد به بازیکنان در فصل های گذشته و ولخرجی مدیران، بازیکنان را بدعادت کرده و آنها در شرایط بد مالی باشگاه ها تحمل این اتفاقات را ندارند. از طرف دیگر به نظر می رسد قطعی نبودن اسپانسرهای باشگاه استقلال باعث بروز این اتفاق شده است.

قراردادهای موقتی با اسپانسرهای مختلفی که نامشان روی پیراهن استقلالی ها چاپ می شود، ممکن است در بازی بعدی از روی پیراهن ها حذف شوند. به همین دلیل شاید بهانه مسئولان استقلال از جمع آوری لباس ها، کنترل لباس هایی باشد که اسپانسر آنها برای بازی قبل بوده است.

ماجدی: مدیر باشگاه دستور داده

میرشاد ماجدی سرپرست استقلال درباره این موضوع به تماشا می گوید: «طبق دستور مدیریت باشگاه لباس ها در پایان هر بازی جمع می شوند و هر سه تا چهار بازی هم لباس های جدید در اختیار بازیکنان قرار می گیرد. این تقسیم بندی است که با توجه به لباس های تهیه شده در اختیار ما قرار گرفته.»

سرپرست استقلال اعتراض به چنین مسئله ای را خارج از اختیارات بازیکنان می داند و می گوید: «تعیین اینکه چه زمانی لباس بدهیم یا ندهیم به من وبازیکن ربطی ندارد و بهتر است تقسیم بندی ها را با چنین مسائلی به هم نزنیم.»


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.