ناراحتی مدافع و مهاجم استقلال از “بی‌پولی”

۰۳م اسفند ،

مدافع استقلال می‌گوید تمرکز برای گل زدن منجر به گل خوردن تیمش شده است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، امیر حسین صادقی دربارهٔ مسائل مالی استقلال گفت: هشت ماه است که پول نگرفته ایم و اگر بچه ها تاکنون صحبت نکرده اند به خاطر حاج آقا فتح‌الله زاده و امیر خان هست. با این وضعیت صد در صد به مشکل می خوریم و اگر تاکنون در صدر مانده‌ایم انرژی بچه‌ها و کمک هواداران است. من از وزارت ورزش می خواهم هرچه سریعتر مشکلات ما را حل کند.

او بعد از بازی تیمش برابر نفت آبادان دربارهٔ بازی نیز گفت: بازی خوبی ارائه دادیم و با اخراج حاتمی کارمان سخت شد.

صادقی او در پاسخ به اینکه چرا تیمش به سرعت گل تساوی را دریافت کرد گفت‌: ما همه تمرکزمان را بر روی گل زدن گذاشته بودیم که گل خوردیم.

مدافع استقلال دربارهٔ گلزنی مجیدی افزود: مجیدی بازیکن خوبی است که خوب گل می زند و بازی خوبش در روند نتایج تیم بسیار موثر است. او با هدف جذب شده است.

سیاوش اکبرپور نیز از وضعیت مالی استقلال انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، سیاوش اکبرپور با انتقاد از وضعیت مالی باشگاه استقلال گفت: ما به پول نیاز داریم و یک سری بازیکن جوان در تیم ما می باشند که از وضعیت مالی پایینی برخوردار می باشند. شاید از نظر شما، پولدار باشیم ولی بسیاری از بازیکنان ما وضعیت مالی خوبی ندارند و امیدواریم مسئولین به ما کمک کنند.

وی پس از دیدار تیمش برابر نفت آبادان دربارهٔ این دیدار گفت: بازی خوبی بود و تیم نفت بسیار بازی خوبی را از خود ارائه داد. از سویی هر دو رقیب ما برای قهرمانی در دیدارهایشان موفق شده بودند و خوشحالم که با برد در این دیدار جای پایمان را محکم کردیم. بازی سختی شده بود و توانستیم بازی را کنترل کنیم.

مهاجم استقلال در ادامه در پاسخ به سوالی دربارهٔ استعفای فتح‌الله‌زاده گفت: من در جایگاهی نیستم که در مورد مدیریت صحبت کنم ولی وقتی پول وجود ندارد چه می‌توانم بگویم.

در همین هنگام یکی از خبرنگاران خطاب به اکبرپور گفت: اگر فتح‌الله‌زاده عوض شود، چک‌های شخصی‌اش که در دستان بازیکنان استقلال است بی‌اثر می‌شود که اکبرپور با خنده جواب داد: خدا را شکر ما همان چک‌ها را هم نداریم.

او در پایان با گله از وضعیت مالی باشگاه استقلال افزود: متاسفانه بعضی از باشگاه‌های دولتی پول ندارند ولی خرج می‌کنند من حتی می‌توانم اسم آن‌ها را هم برای شما بیاورم، با این حال از مردم می‌خواهم تا از ما حمایت کنند تا بتوانیم قهرمان شویم چرا که یک سری از پول‌های دریافتی بازیکنان مربوط به پرداختی‌های سال قبل بوده، با این حال ما تمرکزمان را سعی می‌کنیم حفظ کنیم و برای قهرمانی مبارزه کنیم.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.