نارضایتی ˝نرگس آبیار˝ از نمایش فیلمش در سینما آزادی و ملت ۱

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

نرگس آبیار گفت: از نمایش فیلم‌ام در سینما ملت ۱ و سینما آزادی راضی نیستم.

نرگس آبیار به خبرنگار سینمایی هنرآنلاین گفت: امسال جشنواره فیلم فجر از رونق بیشتری برخوردار است ضمن اینکه مانند سال‌های قبل از همهمه و ازدحام جمعیت خبری نیست.

وی با اشاره به نمایش فیلم “شیار۱۴۳ ” در سینماهای مردمی نیز گفت: از نمایش فیلمم در سینما آزادی و سینما ملت یک راضی نیستم زیرا در سینما ملت یک صدا مشکل داشت تا آنجا که لحجه‌ها به خوبی مشخص نبود.

کارگردان فیلم “شیار ۱۴۳” ادامه داد: در سینما آزادی هم فیلم تصویر خوبی نداشت اما با وجود این مشکلات فیلم با استقبال بسیار خوبی مواجه شده بود. همچنین در برج میلاد که استقبال بی‌نظیر بود.

آبیار دربارهٔ فیلم نیز توضیح داد: “شیار ۱۴۳” را با نگاهی ظریف و زنانه دربارهٔ دفاع مقدس ساخته‌ام و مریلا زارعی به عنوان بازیگر اصلی نقش مهمی در به تصویر کشیدن این نگاه زنانه داشته است. به طور کلی فیلم قابل دفاعی ساخته‌ام و پای این اثر سینمایی با قدرت می‌ایستم و از آن دفاع می کند.

وی در ادامه افزود: فیلم سینمایی “شیار ۱۴۳” تجربه تازه و متفاوتی برای من در حوزه سینمای جنگ است.

آبیار دربارهٔ فیلمنامه این فیلم نیز گفت: فیلمنامه را از یکی از رمان‌هایم به نام “اختر و روزهای تلواسه” برداشت کرده‌ام. این رمان دربرگیرنده یک تجربه عینی در مواجه با زنی است که در جنگ مانده و در فیلم هم فضای زندگی این زن را به تصویر کشیده‌ام.

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.