نارنجی‌پوش قهرمان-۲: ماجرای پاداش ناچیز به رفتگر یک میلیارد تومانی/پیشنهاد کافه سینما: تقدیر اصلی را عوامل نارنجی‌پوش و شهرداری تهران انجام دهند/این مرد و این اتفاق ارزش‌اش را دارند

چهارشنبه, ۰۶ اردیبهشت ساعت ۱۶:۱۳ امیر قادری

کافه سینما- در خبرها آمده بود که رفتگری با درآمد پانصد هزار تومان در ماه، کیف پول مردی را که حدود یک میلیارد تومان ارزش داشته، به او بازگردانده است. بر اساس تازه‌ترین اخبار، در ازای بازگرداندن کیف گمشده؛ صاحب آن تنها با چکی به مبلغ دویست هزار تومان از این مرد بزرگ تقدیر کرده است. ظاهرا شهرداری تهران هم تا امروز قرار شده پاداشی نقدی به این رفتگر بدهد. اما آن چه تا به حال نقدا گیرش آمده، تنها یک هفته مرخصی بوده است.

اما کار این مرد یک اتفاق بزرگ است. احمد ربانی یک قهرمان واقعی است. امانت‌داری او الگویی است برای مردم ایران در دوره‌ای پر از بحث‌های اقتصادی، و حرف و حدیث‌هایی که در این باره بالا گرفته است. از سوی دیگر این روزها شهرداری تهران با فیلم نارنجی‌پوش در اکران سینما حضور دارد. تازه‌ترین فیلم داریوش مهرجویی که برای اولین بار بحث این قشر را در سطح اول سینمای ما پیش کشیده است. پیشنهاد کافه سینما در این شرایط برگزاری یک مراسم تقدیر واقعی برای این مرد است. یک بهانه سینمایی. با حضور سازندگان فیلم، عوامل شهرداری و سینمادوستان ایرانی که باید از چنین اتفاقی حمایت کنند.

 

کافه سینما و کاربران پرشمارش، در این مسیر، هر کمکی را که از دست‌شان بربیاید، دریغ نخواهند کرد. از قهرمان واقعی…

حمایت کنید.

کافه سینما-آخرین اخبار و یادداشت های سینمای ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.