نارنجی پوش خاشی ۱۹۳ میلیون ریال پول را به صاحبش بازگرداند/ پاداش؛ یک جفت کفش و ۲ میلیون ریال!

فروردین ۱۴۰۳

ابراهیم کهرازهی یکی از رفتگران شهرستان خاش در اقدامی خداپسندانه مبلغ ۱۹۳ میلیون ریال وجه نقد را که از میان زباله ها یافته بود به صاحبش بازگرداند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ شهردار خاش اظهار داشت: این کارمند واحد خدمات شهرداری که  بیش از ۴ سال در این شهرداری مشغول به خدمت است ۱۹۳ میلیون ریال پول نقد را که داخل کیسه پلاستیکی و در مقابل یکی از مغازه های سطح شهر و در میان زباله ها یافته بود به شهرداری تحویل داد.

ایوب کرد با بیان اینکه رفتار خداپسندانه این کارمند شهرداری الگوی کاملی از تربیت اسلامی و ایرانی است افزود: در همین راستا به منظور تشویق و الگو قرار گرفتن این رفتگر مبلغ ۲ میلیون ریال به عنوان تشویقی به وی اهدا خواهد شد.

وی افزود: با وجود اینکه حقوق رفتگران شهرداری از ۶۰۰ هزار تومان تجاوز نمی کند اما اعتقادات مذهبی و اسلامی این شخص سبب شده تا به کرات بعد از پیدا کردن وجوه نقد و یا اشیاء متعلق به شهروندان آنها را به شهرداری بازگرداند.

وی ادامه داد: از آنجا که صاحب وجوه گم شده یکی از کسبه و فروشندگان کفش در بازار است قول داده است به عنوان پاداش یک جفت کفش به این نارنجی پوش هدیه نماید.

کرد افزود: پدر این رفتگر  نیز جزو پرسنل خدوم شهرداری خاش بوده و سوابق شایسته ای همچون فرزندش داشته است. 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.