ناطق کاندیدای دولت وحدت ملی نبود/پیشنهاد کاندیداتوری به روحانی

۲۵م دیماه ،

مدیر مسئول سابق روزنامه کارگزاران گفت: ناطق نوری کاندیدای دولت وحدت ملی نبوده و این مساله ساخته و پرداخته رسانه‌‌ها است اما به وی پیشنهاد کاندیداتوری شد.

“مرتضی سجادیان” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران دربارهٔ برخی اظهار‌نظرهای مبنی بر اینکه بعد از عدم کاندیداتوری ناطق نوری، حسن روحانی به عنوان کاندیدای طرح دولت وحدت ملی هاشمی مطرح شده است، اظهار داشت: ناطق نوری کاندیدای دولت وحدت ملی نبوده و این مساله ساخته و پرداخته رسانه‌ها است  اما به وی پیشنهاد کاندیداتوری شد.
 
مدیر مسئول سابق روزنامه کارگزاران سازندگی ادامه داد: در حال حاضر نیز به “حسن روحانی” پیشنهاد شده  تا به عنوان کاندیدای دولت وحدت ملی در صحنه حضور یابد که وی هنوز این را تایید نکرده است.
 
وی با بیان اینکه در بهمن ماه حضور کاندیداها به صورت شفاف مشخص می‌شود، افزود: طرح وحدت ملی به یک حزب و یا تشکل سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب مربوط نمی‌شود بلکه هاشمی در قالب این طرح گفت که هر فردی که جامع است و مدیریت قوی دارد به عرصه بیاید که قطعا این به نفع جامعه خواهد بود.
 
سجادیان در پاسخ به اینکه  طرح وحدت ملی هنگامی موضوعیت می‌یاید که در کشور درگیری باشد اما در حال حاضر درگیری در جامعه وجود ندارد، گفت: به نظرم طرح دولت وحدت ملی به درستی جا نیافته است و اصلا بحث درگیری و نزاع نیست.
 
مدیر مسئول سابق روزنامه کارگزاران تصریح کرد:‌ بحث اصلی طرح دولت وحدت ملی این است که از همه ظرفیت‌های جامعه بدون در نظر گرفتن جناح و گروه خاصی استفاده شود و اگر یک فرد اصولگرایی که مدیریت و تخصص بهتری داشته باشد،  نسبت به دیگران ارجحیت دارد و در مورد اصلاح‌طلبان نیز همین‌گونه است.
 
وی در پاسخ به اینکه مقام معظم رهبری هفته قبل در جمع مردم قم فرامین بسیار مهمی را دربارهٔ ” انتخابات آزاد” مطرح کردند و با انتقاد از برخی که بطور مکرر می‌گویند انتخابات باید آزاد برگزار شود، فرمودند: معلوم است که انتخابات باید آزاد باشد، مگر بیش از سی انتخابات سه دهه اخیر آزاد نبوده است؟ در کدام کشور انتخابات از ایران آزادتر است؟ مراقب باشید این حرف‌های شما مردم را از انتخابات مأیوس نکند، نظر شما دربارهٔ این مساله چیست؟ گفت: نباید تغذیه رسانه‌های بیگانه را فراهم کنیم اگر کسی با غرض ورزی انتخابات آزاد را مطرح کند تیشه به ریشه انقلاب می‌زند اما نظر هاشمی دربارهٔ “انتخابات آزاد” مقابله با نظام نبوده وبرای بسیج ملت در انتخابات ۹۲ بوده است.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.