ناطق نوری: به خاطر هاشمی حضور در هیات موسس دانشگاه آزاد را پذیرفتم

ایران > سیاست – ممتازنیوز:
عضو هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه شخصیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همیشه برای او عزیز بوده، گفت: به همین سبب پیشنهاد حضور درهیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی را پذیرفتم.

به گزارش ایرنا، علی اکبر ناطق نوری روز یکشنبه با حضور در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آقای هاشمی رفسنجانی یکی از بهترین همراهان انقلاب است. از سال ۱۳۴۲ هاشمی را می‌شناسم و او سهم بسیاری در مبارزات و پیروزی انقلاب اسلامی دارد، شخصیت او برای من ارزش فراوانی دارد.

وی با اشاره به اینکه هاشمی چندین بار برای همکاری به او پیشنهاد داده است، گفت: تا قبل از قبول پیشنهاد حضور در هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی دو پیشنهاد ایشان را توفیق نداشتم قبول کنم تا بالاخره قرار شد در این مسئولیت با او همکاری داشته باشم.

ناطق نوری همچنین در ادامه این مراسم در خصوص معنای کلمه شیعه گفت: شیعه به معنای پیرو است و با کلماتی چون تشیع یک ریشه لغوی مشترک دارد.

وی ادامه داد: در کتاب یکی از علمای اهل سنت دو مطلب نقل شده از پیامبر به کلمه شیعه پرداخته است که باید بگویم نام شیعه از زمان پیامبر اسلام (ص) گذاشته شده است.

ناطق نوری در حاشیه این مراسم در پاسخ به این سوال که پیشنهادهای داده شده به او برای چه مسئولیت هایی بوده است، گفت: همکاری مربوط به مرکز استراتژیک یکی از این موارد بود.

همچنین ناطق نوری در پاسخ به این سوال که آیا تصمیمی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد، گفت: هنوز برای حضور در انتخابات مجلس تصمیم نگرفته‌ام.

برگزاری دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی برای اسفند ماه سال ۹۴ برنامه ریزی شده است. ناطق نوری همچنین در این مراسم صیغه وقف مسجد امام علی مرکز اسلامی پیامبر اعظم (ص) را قرائت کرد. وی ابراز امیدواری کرد: مرکز اسلامی پیام اعظم (ص) بتواند نقش بسزایی در فرهنگ دانشجویان ایفا کند.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.