ناطق نوری: سفارت ایتالیا همکاری نکرد/ به فدراسیون جهانی نامه نوشتیم

۳۰م دیماه ،

Multimedia_pics_1386_2_Parlimant_105-1.jpg

اکبر احدی که به اسم برای حضور در کلاس مربیگری پیشرفته جهانی در ایتالیا دعوت شده بود به سبب عدم صدور ویزا نتوانست به این کشور برود. رییس فدراسیون بوکس سبب نرفتن احدی را دیر ارسال کردن دعوت‌نامه و همکاری نکردن سفارت ایتالیا دانست.

احمد ناطق نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: ایتالیایی‌ها دعوت‌نامه اکبر احدی را دیر ارسال کردند. بعد از این اقدام آنها من خودم به سفارت ایتالیا رفته و پیگیر کارهای اکبر احدی بودم. البته در این زمینه وزارت امور خارجه کمک بسیار بسیاری کرد و دو نامه جداگانه زد ولی باز هم سفارت ایتالیا همکاری لازم را نداشت و ویزا نداد.

وی افزود: وزارت امور خارجه حتی در نامه‌ای خواسته بود که ویزای ملی یک هفته‌ای به احدی بدهند که سفارت ایتالیا باز هم همکاری نکرد. ایتالیایی‌ها چند روز به بهانه‌های مختلف امروز و فردا کردند و سرانجام گفتند که چهارشنبه ویزا می‌دهند اما دیگر چه فایده چون کلاس در این روز تمام می‌شود و رفتن احدی فایده‌ای نداشت.

رییس فدراسیون بوکس از نوشتن نامه‌ای به آیبا (فدراسیون بین‌المللی بوکس آماتور) خبر داد و گفت: در این زمینه ضمن آن که بحث صادر نشدن ویزا را توضیح داده‌ایم، خواسته‌ایم که اگر کلاس مربیگری در کشور دیگری برگزار می‌شود حتما احدی را دعوت کنند.

وی ادامه داد: حضور احدی در کلاس مربیگری پیشرفته خوب بود اما با این بحث‌های سیاسی که برای گرفتن ویزای شینگن ایجاد می‌کنند به ما ضربه می‌زنند. آنها همان روز اول می‌توانستند به ما ویزا بدهند اما این کار را نکردند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.