ناظمی: پاسخ‌شان را قانونی می‌دهم/ تعلیق پروانه فعالیت ابزاری برای قدرت نباشد

شهراد ناظمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد بحث مطرح شده در خصوص تعلیق فعالیتش از سوی کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال ضمن بیان مطلب فوق گفت: بنده از فدراسیون فوتبال تقاضا کردم حکم تعلیقم را به صورت کتبی اعلام کنند تا اقدامات قانونی متناسب با آن را انجام دهم.

وی افزود: بحث تعلیق پروانه فعالیت، نباید ابزاری برای قدرت باشد تا مدیر برنامه‌های رسمی فیفا را توسط آن تحت فشار قرار دهند. اینکه مدیربرنامه‌ها به خاطر کارشان پاسخگو هستند، به معنای ضعیف بودن‌شان نیست. اگر تخلفی صورت گرفته باید ابتدا از طریق قانونی رسیدگی شود و پس از اثبات، صدور رای و قبول آن توسط بنده، بحث تعلیق فعالیت را اعلام کنند.

مدیر برنامه‌های مصطفی دنیزلی اضافه کرد: فدراسیون فوتبال به نیابت از سوی فیفا، پروانه فعالیت مدیر برنامه‌ها را صادر می‌کند و اگر فردی تخلف کرد، آن را به فیفا ارجاع داده و در نهایت فیفا تصمیم به لغو یا ادامه فعالیت مدیر برنامه را می‌گیرد. اینکه هنوز نه تخلفی ثابت و نه حکمی صادر شده است، آقایان بیایند اتهام بزنند و صحبت از تعلیق پروانه فعالیت کنند، قانونی نیست.

وی با بیان اینکه این اتفاقات به خاطر ضعف مدیر برنامه‌ها رخ می‌دهد، تاکید کرد: طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال، به همراه مدیر برنامه‌های رسمی فیفا، در حال راه اندازی اتحادیه اجنت‌های فوتبال هستیم که در صورت رسمی شدن فعالیت آن، پاسخ صنفی هم به این مسائل خواهیم داد.

ناظمی در پایان گفت: تعلیق اولیه فعالیت مدیر برنامه‌ها هم درست نبود اما وقتی دوستان کوتاه آمدند، آقایان به اقدامات‌شان ادامه دادند، در صورتی که چنین اقداماتی باید قانونی و مطابق با مقررات فدراسیون جهانی فوتبال و مراجع قضایی باشد.

صبح امروز علیرضا علیپور دبیر کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال از تعلیق فعالیت‌ شهراد ناظمی خبر داده و گفته بود: در صورتی که این باشگاه با متسو به توافق برسد، قرارداد وی ثبت نخواهد شد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.