نامزدهای اصلاح​طلبان برای حضور در دور دوم انتخابات مجلس نهم

به گزارش خبرآنلاین، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری در بیانیه خود از لیست چهارنفری جبهه مردم سالاری در تهران خبر داد و نوشت: خانم مهندس سهیلا جلودارزاده و آقایان علیرضا محجوب، دکتر علی مطهری و دکتر حسن غفوری‌فرد نامزدهای جبهه مردم سالاری در تهران هستند.

وی همچنین «داریوش قنبری از حوزه انتخابیه ایلام، علی محمد احمدی از حوزه انتخابیه دهلران،‌علی آجودان‌زاده از حوزه انتخابیه تبریز، سالار مرادی از حوزه انتخابیه سنندج، سیدحسن دهدشتی از حوزه انتخابیه آبادان، جهانبخش امینی از حوزه انتخابیه کرمانشاه،‌ مرتضی فضلعلی از حوزه انتخابیه تویسرکان و بهمن محمدیاری از حوزه انتخابیه تالش» را جمله افرادی نام برد که مورد حمایت حزب مردم سالاری در شهرهای دیگر کشور هستند.

در همین حال جبهه مردمی اصلاحات یز با صدور بیانه‌ای اعلام کرد: پس از بررسی‌ها و کارشناسی‌ لازم و با توجه به ضوابط و معیارهای که این جبهه دارد و با در نظر گرفتن کارایی کاندیداها در جلسات شورای مرکزی این جبهه تصمیم گرفته شد که در مرحله دوم انتخابات از کاندیداهای ۱- علی مطهری ۲- علیرضا محجوب ۳- سهیلا جلودارزاده که مواضع آنها و ما یعنی جبهه مردمی اصلاحات و صدای ملت و خانه کارگر مشترک می‌باشند حمایت کنیم.

این بیانیه می‌افزاید: لذا از مردم شریف تهران انتظار داریم که به این سه کاندیدای منتقد و تحول خواه و کارآمد و مدافع حقوق ملت به ویژه قشرهای محروم جامعه هستند حضور گسترده پیدا کرده و رای بدهند.

گفتنی است در هر دو این بیانیه​ها از حضور مردم در مرحله اول انتخابات تقدیر و ابراز امیدواری شده است که مردم سراسر کشور در مرحله دوم این انتخابات نیز حضور پرشوری داشته باشند.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.