نامزدهای انتخابات پس رای دادن چه گفتند؟

۲۴خردادماه،

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری همگام با مردم ایران اسلامی رای خود را به صندوق انداختند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری با حضور در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در شهر ری رای خود را به صندوق انداخت.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تمکین به رأی مردم و نظر نهادهای قانونی وظیفه ماست.

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر ؛ سعید جلیلی که پیش از ظهر امروز برای انداختن رأی خود به صندوق به حرم مطهر عبدالعظیم حسنی در شهرری آمده بود پس از رأی دادن در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما روند انتخابات را بسیار پرشور خواند و افزود: امیدوارم همان طور که خواست ملت است امروز حماسه بزرگ سیاسی محقق شود.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که اگر انتخاب نشوید چه عکس العملی خواهید داشت ، گفت: حتماً به آن کسی که منتخب مردم است تمام ظرفیت خود را در اختیارش قرار می دهم تا به مردم و کشور بهتر خدمت کند.

حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این پرسش که آیا قول می دهید به آرای مردم و نظر نهادهای قانونی تمکین کنید، گفت: رای مردم برای ما اصل است.

حسن روحانی پس از انداختن رای خود به صندوق اخذ رای مستقر در مسجد امام رضا(ع) منطقه ۱۳ آبان شهر ری در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که اگر انتخاب نشوید چه عکس العملی انجام خواهید داد ، گفت: وظیفه ای کاندیداها داشتند که خود را عرضه کنند و بقیه برعهده مردم است زیرا صاحب کشور مردم می باشند.

وی افزود : مردم اگر رای دادند ، یعنی به بنده اجازه خدمت دادند و اگر به دیگری رای دادند یعنی به دیگری اجازه خدمت دادند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این پرسش که آیا قول می دهید به آرای مردم و نظر نهادهای قانونی تمکین کنید ، گفت : رای مردم برای ما اصل است از نهادها هم درخواست می کنیم حداکثر دقت خود را بکنند و همان طور که مقام معظم رهبری صبح امروز فرمودند ، بدانند این آراء امانت مردم در دست آنهاست.

روحانی در پاسخ به این پرسش هم که اگر اعتراضی داشته باشید چه روشی در پیش خواهید گرفت ، گفت: برای اعتراض در قانون پیش بینی هایی شده است و همان روش های قانونی طی خواهد شد.

محسن رضایی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در باره اینکه اگر انتخاب نشوید چه عکس العملی خواهید داشت، گفت:‌ من خدا را شکر می کنم و تصمیمی که ملت ایران بگیرد تابع آن خواهم بود.

رضایی در پاسخ به سوال خبرنگار واحد مرکزی خبر در باره اینکه اگر انتخاب نشوید چه عکس العملی خواهید داشت گفت:‌ من خدا را شکر می کنم و تصمیمی که ملت ایران بگیرد تابع آن خواهم بود و امروز هم به روستای منجیل آباد آمدم تا بگویم مسئله مهم برای من ،‌ مردم و حق زندگی مردم است و در کنار تهران مناطق محرومی می بینیم که از بسیاری مناطق محروم کشور هم محروم تر است.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آیا قول می دهید به آرای مردم و نظر نهادهای قانونی تمکین کنید؟ افزود:‌ من برای همین آمده ام که به قانون شکنی در کشور پایان دهم و خودم تابع قانون هستم.

رضایی دربارهٔ روند انتخابات هم گفت: خوب است، تا الان که خوب است.

محسن رضایی با حضور در روستای منجیل آباد ، رای خود را به صندوق حوزه شماره ۷۵ انداخت.

محمد باقر قالیباف،نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با حضور درحرم حضرت عبد العظیم حسنی رای خود را به صندوق انداخت.

محمدباقر قالیباف برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای شهر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی حضور یافت.

وی ابتدا به زیارت حرم مطهر شاه عبدالعظیم رفت و سپس برای اخداختن رای خود پای صندوق رفت و رای خود را به صندوق انداخت.

علی اکبر  ولایتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری، رای مردم در انتخابات را حقیقتی بر تایید مجدد بر حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی دانست ، تاکید کرد: پیروز نهایی انتخابات ، مردم بزرگ ایران می باشند.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هنگام اخذ رای گفت:‌ رای بیاورم یا نیاورم در خدمت مردم ایران خواهم بود .

وی پس از انداختن رای خود در صندوق شماره ۳۰ مستقر در مسجد گیاهی میدان تجریش به خبرنگاران گفت: ‌اگر مردم به هر کس دیگری جز من رای بدهند همه ما در خدمت او خواهیم بود و همه ما تعهدمان این است که در خدمت مردم ایران باشیم چه در سمت ریاست جمهوری و چه در هر سمت دیگری .

وی افزود: ملاک رای مردم است و هر کسی که مردم رای بدهند مورد اعتماد همه ماست.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر مردم به من اعتماد کنند و رای بدهند به همه قول هایی که داده ام به یاری خداوند و پشتیبانی مردم عمل خواهم کرد .

آقای ولایتی از مردم خواست برای هر چه پرشورتر شدن انتخابات پای صندوق ها حضور پیدا کنند و به نامزد موردنظرشان رای دهند .

وی افزود: رای مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در حقیقت تایید مجددی بر حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی است.

ولایتی تاکید کرد: پیروز نهایی انتخابات ، مردم بزرگ ایران می باشند.

سید محمد غرضی نامزد ریاست جمهوری پس از شرکت در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: کسی که پیروز انتخابات می گردد احترام ملت را دارد؛ من هم جزو ملت هستم و به او احترام می گذارم.

نامزد یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: کسی که پیروز انتخابات می گردد احترام ملت را دارد؛ من هم جزو ملت هستم و به او احترام می گذارم.

سید محمد غرضی در پاسخ به این سوال که اگر در انتخابات امروز بیشترین رای را کسب نکنید چه عکس العملی نشان خواهید داد، افزود: مثل ۲۰ روز قبل می روم سرکار خودم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به رای مردم احترام می گذارید و از مراجع قانونی تمکین خواهید کرد، گفت: من یک عمر است که با رای ملت زندگی می کنم، من یک عمر است که تابع قانونم و عمری است که توانایی مردم در اجرای قانون را از دولت بیشتر می دانم.

غرضی افزود: بنابراین رای ملت اول است.

وی  دربارهٔ روند برگزاری انتخابات نیز گفت: انتخابات بسیار خوب، بسیار منظم، سامان یافته و بدون نقص است و امروز مردم ایران به بهترین وجه و به صورت نرم افزاری جلوی آمریکایی ها ایستاده اند.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.