نامزد موتلفه برای انتخابات ریاست جمهوری کیست؟/ حمید رضا ترقی در گفتگو با آریا:درباره کاندیداتوری ام فکر می کنم

خبرگزاری آریا-هنوز تصمیمی برای کاندیداتوری نگرفته ام زیرا ابعاد مساله خیلی پیچیده است.
حمیدرضا ترقی عضو شاخص حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آریا درباره کاندیداتوریش از سوی حزب موتلفه برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت:ما هنوز در این حزب درباره مصداق ها بحثی نکرده ایم لذا فعلا مشخص نیست چه کسی انتخاب شود.
وی افزود:ما در حال حاضربه دنبال تهیه برنامه رییس جمهور یازدهم هستیم که ۵  تیم برای بررسی گذارهای سیاست های خارجی و داخلی تشکیل شده است لذا هنوز درباره مصداق بحثی نکرده ایم.
ترقی در پاسخ به این سوال که اگر به شما پیشنهاد کاندیداتوری داده شود می پذیرید گفت:اگر این مساله مطرح شود راجع به آن فکر می کنم  در واقع هنوز تصمیمی برای کاندیداتوری نگرفته ام زیرا ابعاد مساله خیلی پیچیده است.
وی درباره کاندیداتوری جاسبی از سوی حزب موتلفه نیز تاکید کرد:جاسبی موتلفه ای نیست.البته همانطور که اشاره کردم تا کنون با هیچ کس در رابطه با کاندیداتوری بحثی نکرده ایم .لذا پس از تدوین برنامه و تیم همراه رییس جمهور تصمیم نهایی را درباره کاندیدا اتخاذ خواهیم کرد.
گفتنی است برخی چهره های اصلاح طلب از جمله اسدالله بادامچیان اخیرا مطرح کرده اند که نامزد موتلفه در انتخابات ریاست جمهوری یک چهره موتلفه ای خواهد بود. بر این اساس گمانه زنی هایی در رسانه ها و محافل سیاسی در خصوص اینکه این چهره موتلفه ای چه کسی خواهد بود ، مطرح شده است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.