نامه ای برای نیامدن به هاشمی رفسنجانی

۱۶اردیبهشت،

۱ ساعت پیش – ساعت ۱۰:۵۸:۰۴

یک منبع آگاه از امضای یک نامه سرگشاده خطاب به هاشمی رفسنجانی از سوی نماینگان مجلس شورای اسلامی خبر داد. به نقل از این فرد، دیروز روح الله حسینیان و کریمی قدوسی که متولیان این نامه می باشند، در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در حال جمع آوری امضا از نمایندگان مردم بودند.

محتوای این نامه که گفته می گردد، خطاب به آقای هاشمی رفسنجانی است، با اشاره به اتفاقهای سال ۸۸ و موضوعات مربوط به فتنه با لحنی نصیحت گونه همراه با تهدید است تا از ورود آقای هاشمی به انتخابات جلوگیری کند.

 

امضا کنندگان این نامه که بیشترشان از جبهه پایداری می باشند از جمله افضلی فرد نماینده اردبیل، شهروز افخمی نماینده ملکان، کوچک زاده ، روح الله حسینیان و کریمی قدوسی، خواستار حضور نیافتن هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری می باشند. همچنین گفته می گردد تا کنون نزدیک به سی نماینده پای این نامه را امضا کرده اند.

 

بنابراین گزارش گویی بعضی نمایندگان و بعضی از کاندیداهای احتمالی مردم را به بازی گرفته اند. از یک سو بعضی از کسانی که احتمال کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دارند، آنقدر امروز و فردا می کنند که فرصتی برای نقد رفتار، گفتار و برنامه‎های احتمالی آنان به وجود نمی آید و به یک باره در شب انتخابات سوار بر موج احساسات و هیجانات، خود را در معرض انتخاب مردم قرار می دهند. کاندیداهایی که برای اداره کشور طرح و برنامه دارد، لزومی ندارد که با افکار عمومی بازی کنند و کاندیاتوری خود را به شب انتخابات موکول کنند.

 

“ تابناک ” با انتشار یافتن این خبر ضمن انتقاد از این اقدام نماینگان مجلس می نویسد: از سویی دیگر بعضی دیگر همچون تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گویی خود را عقل کل می دانند و صلاح و صواب کار دیگران را هم تشخیص می دهند و با نصیحت و تهدید می خواهند اشخاصی که قصد کاندیداتوری دارند را از کاندیداتوری منع کنند. این هم روش پسندیده ای نیست. نه بازی با افکار عمومی و امروز و فردا کردن برای کاندیداتوری روش پسندیده ای است و نه پیشنهاد یا تهدید کردن کسی برای عدم کاندیداتوری.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.