نامه تشکر انجمن سینمای جوانان ایران از حجت الله ایوبی

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

در پی تحولات اخیر صورت گرفت

به گزارش هنرآنلاین در متن این نامه آمده است: جناب آقای دکتر ایوبی ریاست محترم سازمان سینمایی با سلام و احترام دولت تدبیرو امید با تفکر ، ژرف نگری و امید بخشی روی کار آمد و در همه بخش ها امید را در دل همگان زنده کرد. ما پرسنل و کارکنان انجمن سینمای جوانان ایران بابت حسن تدبیر ، وسواس ، مطالعه و دقت نظر در انتخاب شایسته مدیرعامل انجمن ، از حضرت عالی سپاس گزاریم. ممنونیم که این ایام قبل از عمر مدیریت هوشمندانه بر سازمان سینمایی خود را بدون تاثیر پذیری از بعضی برنامه ها و حرکات نمایشی و غیر واقعی ، بامتانت و دقت نظر گذراندید و در نهایت تصمیم لازم ، ضروری و مناسب را گرفتید. خداوند را شاکریم که درخواست به حق بیش از دویست تن از فیلمسازان فیلم کوتاه و سینمای ایران را پاسخ گفتید و با انتخاب جناب آقای حبیب ایل بیگی که از بدنه انجمن سینمای جوانان ایران بودند و اشراف کامل به این مرکز داشتند ، ما را خشنود ساختید.ما پرسنل انجمن سینمای جوانان ایران ضمن تبریک به مدیرعامل منتخب آرزومندیم تا نسیم روح افزای امید و تدبیر در بدنه سینمای جوانان ایران کارگر افتد و شاهد رشد و تعالی و پیشرفت فیلم کوتاه و فیلمسازان این عرصه در جای جای میهن عزیزمان باشیم ؛ که سرافرازی فیلم کوتاه ، سرافرازی سینمای ایران است. با سپاس بیکران

به گزارش هنرآنلاین در متن این نامه آمده است:

جناب آقای دکتر ایوبی ریاست محترم سازمان سینمایی

با سلام و احترام

دولت تدبیرو امید با تفکر ، ژرف نگری و امید بخشی روی کار آمد و در همه بخش ها امید را در دل همگان زنده کرد.

ما پرسنل و کارکنان انجمن سینمای جوانان ایران بابت حسن تدبیر ، وسواس ، مطالعه و دقت نظر در انتخاب شایسته مدیرعامل انجمن ، از حضرت عالی سپاس گزاریم.

ممنونیم که این ایام قبل از عمر مدیریت هوشمندانه بر سازمان سینمایی خود را بدون تاثیر پذیری از بعضی برنامه ها و حرکات نمایشی و غیر واقعی ، بامتانت و دقت نظر گذراندید و در نهایت تصمیم لازم ، ضروری و مناسب را گرفتید.

خداوند را شاکریم که درخواست به حق بیش از دویست تن از فیلمسازان فیلم کوتاه و سینمای ایران را پاسخ گفتید و با انتخاب جناب آقای حبیب ایل بیگی که از بدنه انجمن سینمای جوانان ایران بودند و اشراف کامل به این مرکز داشتند ، ما را خشنود ساختید.ما پرسنل انجمن سینمای جوانان ایران ضمن تبریک به مدیرعامل منتخب آرزومندیم تا نسیم روح افزای امید و تدبیر در بدنه سینمای جوانان ایران کارگر افتد و شاهد رشد و تعالی و پیشرفت فیلم کوتاه و فیلمسازان این عرصه در جای جای میهن عزیزمان باشیم ؛ که سرافرازی فیلم کوتاه ، سرافرازی سینمای ایران است.

با سپاس بیکران

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.