نامه کاسیاس به هواداران رئال مادرید

   به گزارش گل، دراین نامه می خوانیم:« در ماه های اخیر، بدون آنکه بخواهم، درگیر مسائل و موضوعاتی شده ام. که یکی می گوید که اگر من فلان گل را جشن نگرفته ام به این خاطر است که ناراحتم (کسانی که من را می شناسند می دانند که اگر من یک گل بخورم و حس کنم که می توانستم برای عدم دریافت آن گل تلاش بیشتری انجام بدهم، کاملا کسل و بی حوصله می شوم). یک روز می گویند که من از هم تیمی ام رونالدو حمایت نمی کنم (من طرفدار بازی او هستم و بیشتر از این نمی توانم او را تحسین کنم) . یک روز دیگر می گویند که من جاسوس هستم و اخبار را به بیرون درز می دهم ( در این سطح از زندگی حرفه ای و بعد از ۱۳ سال حضور در بهترین و بزرگترین باشگاه دنیا، این حرف ها صحت ندارد.فکر می کنم که تمام رسانه های ورزشی من را می شناسند ولی اینکه خودم بخواهم بگویم که من چنین و چنان هستم، بیشتر شبیه افراد فرصت طلب می شوم.»

یک نکته دیگر: اینکه می گویند من  و مورینیو دیگر نمی توانیم همدیگر را تحمل کنیم، (اگر در دنیا یک نفر باشد که برای او بیش از سایرین ارزش قائل باشم، این فرد مورینیو، مربی تیمم است که رئال را به همان جایگاه سابقش که برای موفقیت ها مبارزه می کند، بازگردانده)

دیگر چه؟ آها.بله..یک چیز دیگر که مرا به خنده می اندازد:می گویند که من یک پرچم اسپانیا در نمای خارجی خانه ام زده ام. ولی آنجا خانه همسایه ماست.

درپایان امیدوارم و آرزو دارم که اوضاع ورزشی بهتر شود. شما را خاطر جمع می کنم که بهبود اوضاع ورزشی بزرگترین خواسته من هم هست.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.