نامه ۱۶۰ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور برای پرداخت مطالبات ایثارگران

ایران > قانونگذاری– ممتازنیوز:
۱۶۰ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور نسبت به پرداخت مطالبات ایثارگران مطابق مفاد قانون بودجه ۹۲ به صورت نقدی نامه‌ای نوشتند.

خانه ملت نوشت:  ۱۶۰ نفر از نمایندگان طی نامه‌ای به رئیس جمهور نسبت به پرداخت مطالبات ایثارگران مطابق مفاد قانون بودجه ۹۲ به صورت نقدی اعلام کردند: براساس بند ۱۲-۲۷ قانون بودجه سال ۹۲ دولت مکلف به فروش نقدی و قسطی سهام فروش قطعی نرفته سهام شرکت مادر تخصصی صنایع پتروشیمی خلیج فارس و واریز وجوه به حساب و درآمد عمومی می باشد.

همچنین در این نامه آمده است: براساس بند ۱-۲۷ به صراحت دولت مکلف به واریز منابع ناشی از فروش سهام به حساب و درآمد عمومی می باشد تا براساس وجوه حاصله از این بند و سایر بندهای مرتبط کلیه مطالبات ایثارگران را پرداخت نماید.

نمایندگان در این نامه تأکید کردند: حسب گزارشات واصله و براساس مستندات دولت و بنیاد شهید به استناد بند ۱-۳-۲۴ قانون بودجه سال ۹۱ مطالبات ایثارگران را در قالب تعهدنامه ای به بانک دی واگذار تا از این طریق مطالبات را پرداخت نمایند از آنجا که این امر پس از ابلاغ قانون بودجه صورت می پذیرد بیانگر تعارض با قانون بودجه بوده و لازم است اصلاح گردد و از اخذ تعهدنامه از ایثارگران مبنی بر پرداخت بخشی از مطالبات از طریق سهام اجتناب ونسبت به پرداخت مطالبات ایثارگران مطابق مفاد قانون بودجه سال ۹۲ به صورت نقدی اقدام نمایند.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.