نامگذاری ۸ آذرماه به عنوان روز شهید و شهادت در دانشگاه شهید بهشتی

۰۸م آذر ،

دومین سالگرد شهادت شهید شهریاری به عنوان روز شهید و شهادت در دانشگاه شهید بهشتی نامگذاری شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه شهید بهشتی در مراسم دومین سالگرد شهادت استاد شهید دکتر شهریاری که امروز در مسجد الزهرا دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد گفت: شهید شهریاری یکی از ثمره های درختی بود که امام (ره) باغبان آن بود.

وی در ادامه افزود: ۲ سال پیش در چنین ایامی دکتر مجید شهریاری در راه رسیدن به دانشگاه مورد سوء قصد دشمنان قرار گرفت و به شهادت رسید و چند ماه بعد اتحادیه اروپا رسماً دانشگاه شهید بهشتی را در لیست تحریم های خود اضافه کرد و تمامی دانشجویان این دانشگاه را در تمام رشته های اقتصاد و حقوق را از دستیابی به مقالات و صنایع علمی محروم کرد.

طهرانچی در ادامه خاطر نشان کرد: شهادت شهدای هسته ای توسط اشخاصی صورت گرفت که مدعی حقوق بشر می باشند و این ترور ها با هدایت غرب انجام شده و غرب در حال حاضر به زمان قرون وسطی و زمانی که گالیله را محاکمه کرد بازگشته با این تفاوت که آن دادگاه حضوری بوده است و این دادگاه غیابی بود.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به این که شهید دکتر شهریاری دانش آموخته نظام انقلاب بوده است گفت: این صفحه سفید کشور است که جوانان کشور ثمره درختی می باشند که امام (ره) کاشته و در حالی که شهدایی همچون علیمحمدی و شهریاری شهید شدند اما در حال حاضر از این گلها در کشور کم نداریم.

وی با اشاره به نامگذاری امروز به عنوان شهید و شهادت در دانشگاه شهید بهشتی تصریح کرد: باید به جوانان بگوییم که این حرکت های جهاد گونه قیمت دارد و شهریاری بقای استقلال علمی را تضمین می کند زیرا ایران امروز به استقلال علمی رسیده است و شهید شهریاری بهترین استاد در جمع اساتید بوده و ما بهترین را به درگاه الهی هدیه کردیم./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.