نام باشگاه راه آهن عوض می شود/ سورینت؛ جدی ترین گزینه – اخبار ورزشی

مدیر عامل باشگاه راه آهن تهران از تغییر نام این باشگاه در آینده ای نزدیک خبر داد. با توجه به اینکه توسعه برند و بهره مندی از پتانسیل های ورزشی و فرهنگی آن، یکی از اهداف مالکین جدید باشگاه راه آهن است و از طرفی نام باشگاه نقش و جایگاه مهمی در سازندگی و همچنین شکوفایی پشتوانه های تجاری و اقتصادی باشگاه دارد، چنین تصمیمی اتخاذ شده است. ضمن اینکه نام فعلی باشگاه سنخیتی با برند، فعالیت ها و برنامه های مالکین این باشگاه ندارد به همین دلیل  در راستای اجرای برنامه نوسازی برند باشگاه، به زودی نام آن تغییر خواهد کرد.

صادق رئیسی کیا مدیر عامل باشگاه راه آهن در این رابطه گفت: ما برنامه های بلند مدتی برای توسعه باشگاه داریم که فکر می کنیم بدون نوسازی برند چنین کاری امکان پذیر نیست. این اتفاق در همه جای دنیا می افتد و بسیاری از مجموعه های فوتبالی و غیر فوتبالی، با نوسازی برند خود، اهداف و برنامه های جدیدی را تعریف می کنند تا ضمن یکپارچه کردن تمام فعالیت ها، تاثیر گذاری آنها در اذهان عمومی افزایش پیدا کند و سرعت تغییرات و پیشرفت نیز بالاتر برود. ما در این رابطه آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات کارشناسان و صاحب نظران و همچنین بررسی طرح های شرکت های فعال در این زمینه هم هستیم تا بهترین تصمیم ممکن در این زمینه اتخاذ شود.

به گفته مدیرعامل باشگاه راه آهن، تصمیم اولیه برای جایگزینی نام آن، استفاده از نام ” سورینت ” است که مالکین باشگاه فعالیت های اقتصادی خود را تحت نام این شرکت انجام می دهند و شرکت هواپیمایی فراز قشم هم یکی از زیر مجموعه های آن است. از نظر لغوی ” سوری ” به معنای گل سرخ بسیار خوش بو است و ” نت ” هم به معنای بزرگ است.

با این وجود هنوز تصمیم قطعی در این زمینه اتخاذ نشده و باشگاه راه آهن بعد از بررسی تمامی نظرات و طرح های کارشناسان و صاحب نظران درباره این موضوع تصمیم گیری خواهد کرد.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.