ناوشکن به تعداد نیاز می سازیم/ توسعه منطقه دوم ولایت در جاسک

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار حبیب الله سیاری ظهر پنجشنبه در حاشیه جلسه تقدیر از تکاوران و کارکنان ناو فلاخن گفت: منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش در شهرستان جاسک اولویت اول تامین اعتبارات و امکانات است.

امیر دریادار سیاری افزود: حضور ما در عرصه دریا و آب های آزاد برای حفظ منافع نظام ممقدس جمهوری اسلامی اران می باشد استمرار حضورمان در دریا بیشتر می کنیم و در همه عرصه ها حضور و در مقابل متجاوزان  برخورد می کنیم.

وی در ادامه به حفظ منافع ایران در اقیانوس هند و خلیج عدن اشاره کرد وگفت: برای حفظ منافع کشور عزیزمان ایران در شمال اقیانوس هند و خلیج عدن و همچنین برقراری امنیت خطوط کشتی رانی نهایت تلاش خور را به کار می بریم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش به تامین ناوشکن های جدید اشاره کرد و گفت: ساخت و ساز و تولید ناوشکن ها را مهندسان ایرانی در دست دارند و به تعداد نیاز ناوشکن تولید می کنیم تا در ماموریت های مختلف دریایی سربلند و پیروز باشیم.

توسعه فرودگاه جاسک توسط نیروی دریایی ارتش

وی در خصوص فرودگاه جاسک گفت: نیروی دریایی ارتش با توجه که علاقه ای که به مردم جاسک دارد این فرودگاه نظامی را دو منظوره کرده که مردم جاسک هم بتوانند در آینده ای نزدیک از آن بهره ببرند.

وی ادامه داد: در تلاشیم که هر چه زودتر در تابلوی پروازهای فرودگاه مهر آباد کلمه تهران – جاسک را ببینیم.

در پایان این جلسه از تمام پرسنل ، فرماندهان و اعضای ناو فلاخن به منظور آزادسازی  کشتی تجاری چینی از دست دزدان دریایی سومالی تقدیر به عمل آمد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.