ناوگان عمومی در غرب پایتخت زیر ذره بین

اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست بررسی ناوگان حمل و نقل عمومی با حضور معاون حمل و نقل منطقه ۲۱ و دبیران شورا یاری محلات ۱۷ گانه و مدیراین اتوبوس رانی برگزار گردید.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این نشست هریک از دبیران شورایاری محلات در ارتباط با عمده مشکلات فر سوده بودن و بی کیفیتی ناوگان و افزایش نرخ کرایه ها سخن گفتند.
شورا یاران محلات ۱۷ گانه در این نشست در خواست راه اندازی خطوط BRT را مطرح کردند.
در ادامه حسینی مدیر بهره برداری اتوبوس رانی توضیحاتی را در خصوص مشکلات موجود در هزینه بالای لوازم یدکی و سرویس فنی اتوبوس را شرح داد.
هاشمی مدیر سامانه ده اتوبوسر انی در راستای ارائه خدمات بهتر افزود: هدف ما ارائه سرویس دهی مطلوب به شهروندان است و مهر ماه مشکل ترین ماه، سال جهت اتوبوسرانی است.
وی تاکید کرد: برای ارتباط نزدیک دبیران شورایاری و انعکاس مشکلات از طریق ارتباط با دو شماره تماس ۶۶۸۰۶۰۱۹ و ۶۶۸۲۰۶۰۴ و اعلام آمادگی جهت حضور و بازدید از محلات در این نشست بیان نمودند.
در پایان این جلسه دبیران شورایاری محلات در ارتباط با مشکلات مرتبط با پلیس راهور منطقه خاطر نشان کردند: عمده مشکل مربوط به تردد و توقف خودروهای سنگین اعم از اتوبوس و کامیون در معابر مسکونی و عدم حضور و برخورد پلیس با این خودروها را عنوان و از نماینده راهور در خواست رسیدگی داشتند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.