“ناپایداری های جوی” تا دوشنبه هفته آینده ادامه می یابد / تشدید “بارش” ها با ورود “سامانه بارشی” تازه

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

در ادامه وقت امروز “جمعه۳ آبان ماه ۹۲” اعلام شد؛

با ورود سامانه بارشی تازه به نیمه غربی کشور، بخش های مرکز کشور و بتدریج دامنه های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر افزایش ابر، بارش باران، وزش باد و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می گردد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز “جمعه ۳ آبان ماه ۹۲” اعلام شد،براساس آخرین نقشه های هواشناسی، از فردا و روز یک شنبه با ورود سامانه بارشی تازه به نیمه غربی کشور، بخش های مرکز کشور و بتدریج دامنه های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر افزایش ابر، بارش باران، وزش باد و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می گردد.

براساس این گزارش ممتاز به نقل از، سامانه بارشی فوق روز شنبه در استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، کرمانشاه، همدان، لرستان و شمال ایلام سبب بارش باران و وزش باد می گردد و در روز یکشنبه در این مناطق دمای هوا کاهش می یابد.

لازم به ذکر است، این شرایط بطور ضعیفتر در روز یکشنبه در بخش های شمالی استان های شمال شرق کشور نیز دور از انتظار نیست و کاهش دما در این روز در شمال غرب، غرب و دامنه های البرز رخ می دهد و همچنین جوی آرام  و پایدار روز دوشنبه کشور را در بر می گیرد.

 گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های “تهران” و “البرز” امروز، صاف تا کمی ابری پیش بینی می گردد و در بیشینه دمای خود به ۱۹درجه و در کمترین حالت به ۹ درجه بالای صفر خواهد رسید.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.