ناکامی تروریستهای سوری ومتوسل شدن آنها به انفجارخودروها

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

ناکامی تروریستهای سوری در ورود به شهر دمشق و استان ریف ، سبب شده است تا به استفاده گسترده از خودروهای بمب گذاری شده روی بیاورند.

واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه العالم، در حالی که عملیات ارتش سوریه برای سرکوب گروه های مسلح در بیشتر شهرهای این کشور همچنان ادامه دارد؛ گروه های مسلح در پی ناکامی در تسلط بر مناطق مهم و کلیدی مثل شهر دمشق و استان ریف دمشق به انفجار خودروهای بمبگذاری شده و بمب در مناطق مسکونی روی آورده اند .
بدیع صقور عضو مجلس نمایندگان سوریه گفت: گروه های مسلح به بمب گذاری روی آورده اند و همه شهروندان را هدف قرار می دهند؛ زیرا در تسلط بر مواضع مهم و حساس شکست خورده اند و نتوانسته اند به آرزوی تشکیل مناطق حائل که ترکیه و دیگر کشورها از آن حمایت می نمودند، دست یابند.
ارتش سوریه عملیات خود را در شهر حمص گسترش داده است و تعداد بسیاری از اشخاص مسلح در حمص کشته و مقادیر بسیاری اسلحه از جمله ضدهوائی از آنان کشف و ضبط شده است.
طارق الباشان عضو انجمن قبایل سوری نیز در این باره گفت: میزان پیشروی ارتش در مناطق استان حمص ۸۰ درصد است و خانواده های آواره به مناطق سکونت خود بازمی گردند.
شوکت عثمان دبیرکل حزب اتحاد دمکراتیک سوریه هم  گفت: گروه های مسلح اقداماتی غیرانسانی را مرتکب شده اند و ارتش نیز از اقدامات آنها غافل نبوده است؛ ما هم اکنون از ارتش انتظار داریم که پیروزی های پیاپی خود را ادامه دهد.
 


IRIBNews RSS TopNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.