ناگفته‌های شمقدری از تفاهم‌نامه‌‌‌‌‌ اکران

جواد شمقدری درباره امضای تفاهم‌نامه میان سازمان سینمایی و سازمان تبلیغات اسلامی (حوزه هنری) گفت: به نفع سینمای ایران بود که اختلافات حل شود و خدا را شاکریم که با سعه صدر طرفین مسایل بالاخره حل شد.

رییس سازمان سینمایی درباره‌ی تفاهم‌نامه امضا شده میان سازمان سینمایی و سازمان تبلیغات اسلامی به ایسنا گفت: برای ما مهمترین بخش تفاهم‌نامه نتیجه آن است. خدا را شکر اختلافات حل شده و نتیجه تعامل را در این روزهای سینمای ایران شاهد هستیم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره اینکه معاون فرهنگی حوزه هنری در تلویزیون عنوان کرد که طی این تفاهم‌نامه، حوزه هر فیلمی را نخواهد به نمایش نمی‌گذارد، ضمن تایید این مطلب تصریح کرد: این تفاهم‌نامه مفاد دیگری دارد که با رعایت آن حقوق تهیه‌کنندگان، پخش‌کنندگان و صاحبان سالن‌های سینما به خوبی رعایت شده است.

شمقدری همچنین در پاسخ به شایعاتی درباره نظارت و تنظیم تفاهم‌نامه توسط نهاد دیگری به جز سازمان سینمایی و سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: طبیعی است که نهادهای موثر در نظام توصیه‌های لازم را در این زمینه داشته باشند اما اصل تفاهم‌نامه و تدوین آن توسط سازمان سینمایی کشور انجام شده و پس از توافق با سازمان تبلیغات اسلامی به امضا و اجرا رسیده است.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.