نایب‌ قهرمان پاورلیفتینگ جهان: در مسابقات آینده به دنبال نشان طلا هستم

۲۵م دیماه ،

ملی‌پوش خوزستانی پاورلیفتینگ که برای اولین بار در مسابقات جهانی شرکت کرده بود و مدال نقره این رقابت‌ها را به دست آورده است، گفت، قصد دارد در پیکارهای آینده این مدال را به طلا تبدیل کند.

علی‌ ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهارکرد: در این مسابقات توانستم مدال نقره را به دست آورم. سطح رقابت‌ها بالا بود و ۱۲ کشور اروپایی و آسیایی در آن شرکت کرده بودند.

وی ادامه‌داد: در این مسابقات با ۱۱ حریف از کشورهایی ازجمله لهستان، قزاقستان، آلمان و هندوستان رقابت داشتم که درنهایت به مدال نقره دست پیدا کردم.

عضو تیم‌ملی پاورلیفتینگ ایران خاطرنشان‌کرد: رقابت‌ها در دو بخش تیمی و انفرادی برگزار شد که تیم‌ملی ما نیز توانست قهرمان شود. تیم‌ملی عملکرد بسیار خوبی داشت و با قدرت وارد این مسابقات شد.

وی عنوان‌کرد: برای اولین بار بود که در مسابقات برون‌مرزی شرکت می‌کردم و قصد دارم کارم را ادامه بدهم و باید تمریناتم را به صورتی پیش ببرم تا در رقابت‌های آینده، مدال نقره‌ام به طلا تبدیل شود.

ملکی بیان‌کرد: اواسط بهمن‌ماه مسابقات کشوری و اردیبهشت سال آینده مسابقات آسیایی را که در اهواز برگزار خواهد شد، پیش‌رو داریم و باتوجه به این‌که در این رقابت‌ها به مدال نقره دست پیدا کردم، به تبع انتظارات از من بالاتر رفته و تلاشم این است که به مدال طلا برسم. اکنون نیز تمرین می‌کنم تا با آمادگی وارد مسابقات بعدی شوم.

وی دربارهٔ پاورلیفتینگ خوزستان گفت: ورزشکاران خوبی در استان داریم و در مسابقات کشوری نیز صاحب مقام هستیم و می‌توان گفت در سطح کشور مطرح هستیم.

این ملی‌پوش ادامه‌داد: البته به نظرم به ورزشکاران استان بها نمی‌دهند و این موضوع سبب شده عده‌ای از این رشته کنار بکشند. پاورلیفتینگ، رشته‌ای پرهزینه است، با این وجود ما اسپانسری نداریم. معتقدم اگر به ما بیشتر اهمیت دهند، مقام‌های بیشتری کسب خواهیم کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.