نبرد تنگاتنگ اوباما و رامنی در مسابقات گاوبازی کنیا +تصاویر

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

مردم کنیا دو گاو به نامهای اوباما و رامنی را به جان هم انداختند تا نشان دهند دل خوشی از رییس جمهور فعلی امریکا ندارند.

به گزارش تفسیری مجله شبانهممتازنیوز، در شرایطی که بازار رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا داغ است و تنها چند روز تا انتخاب رییس جمهور تازه این کشور باقی مانده است، مردم کنیا در اقدامی عجیب ، دو گاو نر را به جان هم انداختند که یکی از آنها را همنام نامزد حزب جمهوری خواه میت رامنی نامگذاری کرده بودند و گاو دیگر هم نام باراک اوباما ، نامزد حزب دموکرات و رئیس جمهور کنونی آمریکا را یدک می کشید.

مردم کنیا در سال ۲۰۰۸ از باراک اوباما نامزد کنیایی تبار انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا حمایت بسیار بسیاری نمودند و حتی روز انتخاب باراک اوباما در کنیا روز تعطیل اعلام شد.

پدر اوباما در روستایی در شمال شرقی کنیا به دنیا آمده بود. از این رو مردم این کشور روی تصمیمات اوباما پس از پیروزی در انتخابات حساب بسیاری باز نموده بودند.

اما چهار سال بعد همه این امیدها به یاس مبدل شد. شهروندان کنیایی معتقدند اگرچه اوباما کنیایی الاصل است، اما هرگز برای دیدن ملت به کنیا نیامد و این کار او مردم را ناامید نمود، انگار که او هرگز فرزند کنیا نبوده است.

عده زیادی برای تماشای این مسابقه گاوبازی نمادین گردهم آمده بودند و این دو گاو خشمگین در محاصره انبوه مردم که با صدای طبل و فریادهایشان گاوها را تحریک می کردند در میان گل و لای با هم جنگیدند. در نهایت گاو سیاه که نماد اوباما بود در مصاف باگاو سفید که نماد رامنی بود به پیروزی رسید.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.