نبض بازار را در دستتان داشته باشید

اردیبهشت ۱۴۰۳

اپلیکیشن نبض بازار، یک اپلیکیشن برای مطلع شدن قیمت‌های روز اجناس موجود در داخل فروشگاه‌های اینترنتی است.در نبض بازار فعلا، قیمت اجناسی چون انواع لپ تاپ، دوربین عکاسی، موبایل، پرینتر، سخت افزار کامپیوتر شخصی، تبلت، تلویزیون، کنسول‌های بازی، مانیتور و خودرو‌ها قابل ملاحظه می باشند.

اکثر برند‌ه‌های مطرح در این اپلیکیشن قابل ملاحظه می باشند.این وب پایگاه اینترنتی قیمت‌های خود را از روی پایگاه اینترنتی‌هایی چون آل دیجیتال، مرجع موبایل ایران، دیجی کالا، البسکو دات کام، چاره، رایان صبا، پدال و پرشین خودرو بروزرسانی می‌کند.واحد قیمتی تمام اجناس موجود بر حسب تومان است.

هنگامی که شما نوع جنس مورد نظرتان را انتخاب می‌کنید می‌توانید نام برند و مدل مورد نظرتان را در نوار ابزار پایین صفحه نمایشتان جست‌وجو و آن را آسان‌تر بیابید.از طریق همان نوار ابزار امکان تعیین ترتیب قرار گرفتن اجناس بر اساس صعود یا نزول قیمت در جدول وجود دارد. در این برنامه شما می‌توانید قیمت هر جنسی که می‌بینید را برای دوستان و نزدیکانتان به صورت SMS یا پست الکترونیکی از داخل خود اپلیکیشن ارسال کنید.همچنین امکان به اشتراک گذاشتن قیمت‌ها در تمام شبکه‌های اجتماعی از جمله فیس‌بوک، توئتر و گوگل پلاس وجود دارد.این اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید ساخته شده و به صورت رایگان از کافه بازار قابل دانلود است.

لینک دانلود از کافه بازار

پیشنهاد می‌شود بخوانید:

آی کلاب
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.